Hej Silkeviv
At du ikke kan se det, behøver ikke betyde, at der ikke er noget galt i det. Følgende er helt galt (min viden har jeg fra de tidligere indlæg her på amino om Roboclean - i en anden tråd fejlagtigt kaldet Joboclean): Roboclean søger sælgere på sider som f.eks. Jobindex, som er rettet mod lønmodtagere. Først når man er kommet til ansættelsessamtale viser det sig, at man ikke bliver ansat på lønmodtagervilkår, men skal være selvstændig. For at få jobbet skal man altså frasige sig al den sikkerhed, der ligger i en ordnet ansættelse. Folk, der ikke har sat sig så godt ind i fordele og risici ved livet som selvstændig, kan måske lade sig lokke til at tage en risiko, de egentlig ikke er klar til - og et job, de måske egentlig ikke egner sig til. Du påstår, at man bare kan sælge maskinen, hvis man ikke vil tabe på forretningen. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det går så galt, men eksemplet er konstrueret til at vise, at det ikke er risikofrit at gå ind i sådan et salgsjob. Man giver afkald på lønmodtagerfordelene, men får ikke selvstændighedsfordelene i stedet. Risikoen står ikke mål med den mulige gevinst. Hvis du svarer på dette, Vivi, så lad venligts være med at komme med flere lovprisninger af maskinen. Ingen er i tvivl om, at du er dybt forelsket i din støvsuger. Det er din egen sag og har intet med Robocleans salgsmodel at gøre. Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer
|
Nu skal du jo ikke fortælle mig hvad jeg skal og ikke skal skrive... men man kan tydeligt høre at du intet kender til forretningsgangen og det er jo altså frivilligt om man vil være selvstændig eller ej og den maskine du køber er jo ikke den samme maskine du kører med da du jo hele tiden får en ny hver gang du sælger. Og hvor lang tid det tager en ledig at finde arbejde igen?! Jamen det er da det samme for alle brancher men ja hvis du vælger at starte selvstændigt så er der også en risiko indtil du er godt inde i jobbet. og kan/vil man ikke det SÅ LADER MAN VÆRE MED AT TAGE JOBBET!!Jeg ved det ikke blir malet rosenrødt i samtalen for det er det da ikke den første måned, der skal du jo ud og øve dig og lære det hele at kende, men som jeg siger hvis du kendte maskinen så ville du også vide at den er fantastisk og det er grunden til at mange tidligere sælgere stadig har maskinen fordi de GERNE VIL HA DEN. Så det er igen en fejlinformation du har der. Det er hele tiden gætteri fra din side og du tror jo ikke på det alligevel når jeg fortæller dig hvordan det faktisk er for du har bare set dig gal på os af den ene eller anden grund, og det er fint hvis du havde en viden om det men det har du jo ikke!! og så er det jo ikke konstruktiv kritik!! Og nej så er den tidligere sælger ikke en kunde med mindre han/hun ønsker at være det.