Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyldninger på Facebook: Kenneth Plummer snyder iværksættere

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ikke andet så har hele Danmark da fået kendskab til produktet (både original og kopi) nu :-).

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Troede ikke at man måtte hænge folk ud på Amino - det er da synd for Plummer :-)

Selvfølgelig bliver man ked af når man tror man kan sælge en dims for 180 kr. som koster 2 kr. at lave, når så andre kommer og laver et produkt som minder om det, og sælger det for 20 kr.

Men det er jo typisk guf for Facebook, EB.dk og BT.dk hvor folk skriver en masse uden at ane hvad der er rigtigt eller forkert. Men når man er gået konkurs, kan man jo altid trække ofre kortet og sige at det var derfor at man gik konkurs (som de er) og så lavet et nyt IVS selskab - det er da nok det mest usmagelige i denne sag.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Ford opfandt bilen, dvs alle andre biler er kopier af Ford? Nej det er det ikke...

Det var så Carl Benz, der opfandt bilen - og navngav den efter sin datter, Mercedes Wink

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

davidchristensen:

Fashion-Seller:
Ford opfandt bilen, dvs alle andre biler er kopier af Ford? Nej det er det ikke...

Det var så Carl Benz, der opfandt bilen - og navngav den efter sin datter, Mercedes Wink

tættere men Mercedes var ikke Benz datter. Mercedes far var Mercedes-Jellinek og datter af Emil Jillinek som opkøbte Daimler biler til race - og var med i Mayback og ja med i den tidlige udvikling

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Fashion-Seller:
Ford opfandt bilen, dvs alle andre biler er kopier af Ford? Nej det er det ikke...

Det var så Carl Benz, der opfandt bilen - og navngav den efter sin datter, Mercedes Wink

Okay my bad! :) Men jeg håber, at alle forstår pointen hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Det bliver en dyr injurier sag for Tram... 

Fashion-seller - er en injurier sag en "personlig" sag eller kan Tram "forsvare" sig med at han udtalte sig på "firmaets vegne" så det er firmaet får injurie sagen?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marwe:

Fashion-Seller:
Det bliver en dyr injurier sag for Tram... 

Fashion-seller - er en injurier sag en "personlig" sag eller kan Tram "forsvare" sig med at han udtalte sig på "firmaets vegne" så det er firmaet får injurie sagen?

Altså firmaet er gået konkurs, så han kan ikke udtale sig på vegne af dette. Og opslaget er lavet på en personlig FB profil, hvor han opfordre folk til at dele...

Så den her hæfter han personligt for, og det kan blive rigtig rigtig rigtig dyrt. Især pga den handske stemning, som opslaget har medført mod Plummer, og fordi udtalelsen sandsynligvis er baseret på ukorrekte fakta.

Jeg håber ikke, at han skød alt i det vindhætte halløj, for så bliver det nok nogle meget magre år for ham...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det må afhænge helt af afsender. Var det Kenneth Tram der udtalte sig eller var det klart - at det var selskabet der udtalte sig. Jeg kan ikke læse de ting jeg har læst som K Tram klart udtaler sig som person. 

"dimsen" er beskrevet som "Phoamy" og selskabet bag den er erklæret konkurs i 2017 (muligt at salget skal forsætte i noget andet) så det selskab kan der ikke være talt på baggrund af, og der ikke på noget tidspunkt - i presse og facebook, angivet andet end hans navn. Forudsat sagen tabes af ham, tror jeg ikke han kan skyde den ind under selskab af nogen art.

HVIS beviserne er klare, at Kenneth Plummers selskab solgte den til Netto og kan dokumentere det på på skrift - længe før mødet med Tram - og som det nu fremgår, at nogle svenske piger hævder de var ude med det for flere år siden og at Trams var kopi af deres (nægtet af Tram) - så vil det kunne være personligt der anklages for injurie - ligesom hans selskab vel kan claime for tab af omsætning (varen trukket tilbage og salg mistes) - og måske omdømmetab

Tram stærke point vil være, at han mødtes med K Plummer som udtrykte interesse og sendte materiale som først kom retur en del senere. Her skal man bare huske, at Plummers firma (det der er tale om her) udvikler masser af dimser, og det er jo altid risikoen, at en dir. ikke ved alt der foregår i udvikling, og netop derfor, normalt ikke vil underskrive NDA - netop fordi man måske selv er i gang med helt tilsvarende.

Det er nok det som Tram vil fremhæve (og som tænder ham af) - mere end, at det er en faktisk kopisag - også i lyset af, at Tram jo selv præsenterede produktet i Løvernes hule på landsdækkende TV INDEN mødet med Plummer - og viste det tydeligt frem for alle, OG at løvene samlet sagde nej tak, bla.a. fordi det var alt for let at kopiere produktet og dermed ikke kunne markedsføre som unikt

Bare mine løse tanker ud fra hvordan jeg - korrekt eller ikke, har kunnet følge sagen - vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)