Jeg tror, at du skal læse op på sagen. Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang. Dertil kommer, at Ronald har over 4000 varer i sortiment, og det er altså ikke direktøren, som sidder og laver forhandlingerne på disse, det er typisk indkøbere, som gør det. Og hvis man ved bare lidt til dansk detail, så er Ronald en ret stor leverandør til mange af supermarkederne og andre kæder, så jeg tvivler på, at Hr. Plummer kendte noget til ordren på disse vind dimser, især når bestillingen er så lille... Dertil kommer igen, at Plummer henviste Tram til et andet firma, hvori han sad i bestyrelsen, dvs Ronald og Plummer havde slet intet med dette at gøre... Og jeg skal ikke forsvarer Plummer, jeg synes faktisk ikke altid, at han håndterede hans job i DR super godt, men uanset om man kan lide ham eller ej, så skal han have en fair chance, og det er urimligt at hænge ham ud på denne måde med sådanne påstande. En offentlig gabestok er ikke ok, og slet ikke, når udhængningen sker på falske forudsætninger. Skræk eksemplet på dette er stadigvæk Jensens Bøfhus, som næsten er blevet slået ihjel af den shit storm... |
Fashion-Seller:Jeg tror, at du skal læse op på sagen. Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang. Dertil kommer, at Ronald har over 4000 varer i sortiment, og det er altså ikke direktøren, som sidder og laver forhandlingerne på disse, det er typisk indkøbere, som gør det.
Fashion-Seller:Plummer og Ronald havde fået en ordre fra Netto 6 mdr før det omtalte møde, dvs der var ingen forhandlinger igang
Du svarrer mig på ting jeg slet ikke har kommenteret, og siger at jeg skal læse op omkring sagen?
Der må jo havde været en forhandling på et tidspunkt, hvordan har de ellers fået en ordre?
Du har ikke læst min besked ordentligt, Netto er en stor kunde, selv med de små ordre, vil en direktør undersøge hovedpunkterne i handlen. Hvad mener du en direktør skal lave, hvis ikke også holde øje med firmaet og især deres store kunder?
Det jeg skrev var K.P. må have været klar over, at de havde disse produkter, men du skrev tidligere, at han sikkert ikke var bekendt med det.
(dette ved ingen af os, men en direktør må da vide hvad de har af nye produkter?)
Formoder vi begge er enig om Netto er stor? Selv for Ronald A/S. Så er Netto ikke en kunde man vil være ligeglad med at miste, selv ikke for bare et lille produkt, da de kan risikere at miste 10 andre ordre samtidig.
Fashion-Seller:Dertil kommer igen, at Plummer henviste Tram til et andet firma, hvori han sad i bestyrelsen,
Som jeg også sagde, hvad der er sket på deres møde, det får vi aldrig indsagt i, vi kan gætte, vi kan have en holdning, men som en anden sagde "hvem der bare var en flue på vægen!"