Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyldninger på Facebook: Kenneth Plummer snyder iværksættere

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Møller Rantaniemi:

Jeg kan godt følge dig med noget af hvad du siger, men i trådens tilfælde, så må K.P. havde haft viden omkring produktet.

(siger ikke dette som udtryk for, at han skulle have gjort noget ulovligt)

Måske jeg har udtryk mig upræcis, men Netto er en stor kunder (for mig i hvert fald), så der må han da vide hvad der forhandles om?

Og hvis det firma han er direktør for, kommer med et nyt produkt som de skal sælge, så må han da have været briefet omkring dette?

Netto er da en stor kunde? Selv om et nyt produkt hos dem, kun er en lille del af deres indkomst, så vil man da læse op omkring produktet.

Og at handlen er gennemført længe før et berygtede møde, forandrer ikke det faktum (mit gæt, ikke juridisk fakta) at han vil være informeret omkring produktet.

Ved du overhovedet hvem Ronald A/S er? De har over 4.000 produkter i sortiment, og der kommer hvert ugen nye produkter til. Hvordan skal en person eller direktør være bekendt med alle disse varenumre, samtidig med tilgangen af de mange nye produkter? 

Man skal da være autist for at kunne huske alle produkterne for bare 1-2 år... (og her er ikke ment noget ondt om autister, men de har bare en hukommelse, som normale ikke har, og dermed kan de huske sådan noget, hvis det har deres interesse).

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Cookie - John Hannover:

Det eneste er, at Plummer MÅSKE da de afviste at bruge produktet, skulle have sagt, at det var alt for tæt op af et man allerede et år inden havde selv og allerede solgte hvis det ellers var den begrundelse han fik af en produktchef eller anden mellemleder.

Her er det vigtigt at huske, at Plummer henviser Tram til et tredje firma, som er dem, der har kontakten med Tram. Dvs det er hverken Plummer der forestår undersøgelsen af, om produktet er interessant, ej heller ham der afviser interessen. Det er en tredjepart, hvor Plummer blot sidder i bestyrelsen, og så har han slet intet med produktudviklingen at gøre!

En uheldig sag, det kan vi alle blive enige om, men det er dælme et dumt træk at hænge nogen ud, også selvom man føler sig uretfærdig behandlet, især når man kun kender 50% af fakta...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)