Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring - Hvor meget skal det give igen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg sidder i den situation, at jeg nu har haft min webshop i 5 år. Jeg er gået fra et budget på 5.000 kr. til at bruge over 100 af de lange på SEO og Adword om året. Det i sig selv, synes er meget godt gået og de sidste 3 år har været stor fremgang i omsætningen år efter år. Problemet er bare, at jeg føler at min markedsføring æder alt overskud

Min egen vision for markedsføring er, at hvis jeg smider 1.000 kr., skal det som minimum give 10.000 kr. i omsætning. Det bygger jeg på, hvad jeg vurdere der skal til, når alt skal betales og der også skal være noget til mig selv.

Spørgsmålet er - Er det at forlange for meget? 

Hvad forventer I andre jer, af jeres markedsføring? 

(Skal lige siges, at jeg er på et hårdt marked, med flere rigtige store og mange mellem og små konkurrenter)

Vh

Pete45

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik 

Det handler jo 100% omkring dit dækningsbidrag. Altså overskuddet af et salg, altså den faktiske værdiskabelse - den afgør hvor meget du kan give for en ordre. Hvis du har gjort op at du kan bruge 1.000 kr. for at tjene 10.000 kr. i omsætning - så er dette fint gældende for dig. Det er klart at disse tal skal bygge på analyser, og ikke en finger i vejret :-) 

Har du opsat Google Analytics mål-sporring mv.? Så burde det være ret let at mærke dit output. 

Sparre gerne med dig - smid en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)