Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boykot TUI, Nordea, Ikea + medløbere

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

musico:
hehe det er helt tydeligt at mange iværksættere mangler format til en diskussion som denne -med 1000 visninger og en del indlæg virker det stadig ikke som om alvoren af  Stopfundinghate kampagnen er gået op for folk.  

Eller også er de nok ikke så bekymret som dig, Den Korte Avis blog og så lige DF. Måske kan de ikke helt få øje på den store konspiration om at svensken vil sænke Danmark ved hjælp af politiskkorrekt indvandring. Måske tror de bare at du er en Trold der bare vil provokere. Måske har de endda travlt med at købe annoncer på Den korte Avis blog så de kan få solgt produkter og tjent nogle penge.

En ting er sikker - Er man iværksætter så har man format!

Jeg er ude...

Glædelig jul til alle uanset hvem du er og hvor du kommer fra.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

udvikleren2016:
Eller også er de nok ikke så bekymret som dig, Den Korte Avis blog og så lige DF. Måske kan de ikke helt få øje på den store konspiration om at svensken vil sænke Danmark ved hjælp af politiskkorrekt indvandring.

Helt ærligt, ja... indgangvinklen var Stopfundinghate kampagnen som, ja, ganske rigtigt var orkestreret af en del svenske firmaer, men dog også, indrømmet, spredte sig til bl.a Føtex. (mit gæt er at de "unge" marketingschefer i store virksomheder snakker sammen i egne netværk, og hvis så f.eks. TUI marketingschefen har stor vægt/prestige i gruppen, så lytter de andre til ham og følger trop...) 

M E N  grundproblemet er jo altså ikke den svenske indflydelse eller mangel på samme, men derimod den katastrofe som lurer, når en voldskultur og tillige hermed frihedsfjendsk/kvindefjendsk/homofjendsk kultur år for år vinder mere og mere indpas på hjemlige breddegrader. Man kan selvfølgelig altid, som et barn, holde sig for øjnene, og lade som om det ikke sker...:-) 

Igen vælger du ikke at kommentere Jeppe Juhls video eller andre links jeg har sendt. 

Du lyder som en såkaldt "venligboer" - så måske skulle du læse Michael Jarlvigs indlæg- det er rigtig godt, men også lidt skræmmende:

 http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE8927199/venligboernes-horisontale-religioesitet/

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Café og hygge ? Jeg gad fandme ikke "hygge" med dig.

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Okay...

Virksomhed vil ikke annoncere på den korte avis... LAD OS BOYCOTTE DEM

Er du fuldstændig idiot eller hvad.

Det giver igen mening.

Hvad fuck har det med politik at gøre, at de ikke vil annoncere på den korte avis

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Karen Jespersen får 100.000-vis af kr i året i ministerpension+folketingspolitikerpension, udover folkepension og evt. private pensionsopsparinger, så hendes ytringsfrihed på DKA-bloggen skal nok klare sig - hvis hun vil :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Karen Jespersen får 100.000-vis af kr i året i ministerpension+folketingspolitikerpension, udover folkepension og evt. private pensionsopsparinger, så hendes ytringsfrihed på DKA-bloggen skal nok klare sig - hvis hun vil :-)

Så kom Janteloven lige i spil. Du mener altså  at hvis det er gået godt for nogen gælder deres mening ikke ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

alle har ret til agerre som de ønsker-du-som virksomhedder. Desværre plederer du for, at det er kun dig og dine meningfæller der må og skal bestemme.

Naturligvis boycotter de den korte avis pågrund af politik, men også af økonomiske grunde.Du har ret til at skrive og mene hvad du vil, men det må altså alle andre også

frisør Hans

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan det er umuligt for Karen og Ralf ikke at komme ud med deres mening på deres eget website, fordi de pludselig ikke har råd til en ekstra bil?



Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville have givet dig 5 stjerne for din bemærkning Tjae, men noget gik galt  :-) 

Jeg har virkeligt svært ved at se hvad denne diskussion kan bidrage med til iværksættere.

Politiske holdninger bør man erhvervsmæssigt holde for sig selv. Jeg for min del sælger lige så gerne mine varer til flygtninge, kristne, muslimer, jøder m.v. som til DF og Karen Jespersen & Co. 

Hvor mit hjerte ligger er en privatsag og har intet med min virksomhed at gøre.

Denne tråd gavner ingen.

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pressens röde lejesvende ---! För og Nu ---!

DKA er vel det eneste medie vi kan have tiltro til og Ja boykot dem der praktiserer bureau-verbot.

Kunne vi boykote vores regering, folketing, politiker paa samme vis = saa gör det ---!

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)