Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google indtjening

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

davs, ville høre om hvordan man der er mulighed for at tjene penge på google da jeg har valgt, dette i stedet for wordpress 

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 08:02

Du har valgt Google i stedet for wordpress? Tror du bliver nød til at uddybe lidt mere før jeg tør give et svar :)

Tilmeldt 1. Jan 16
Skrevet kl. 08:20

hehe okay bare i orden jeg er igang med et større website, og jeg er rigtig godt igang med at skabe store viden eller meget, viden til folk i denne her verden og dette går så rigtig godt, jeg havde først valgt wordpress som blog, men rykket over til google blogspot, tror jeg det hedder og jeg er i fuld gang med at dele ud af god viden, og jeg tænkte måske på at tjene lidt penge på dette, hvis det kunne lade sig gøre jeg tænkte måske man kunne bruge partner ads, til dette eller skal det dog være google adness tror jeg det hedder, altså skal man bruge google,s egen indtjenings mulighed eller kan man godt bruge andre affiliate programmer 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:19

Hej davs

Jeg tror du skal kommunikerer lidt mere klart i forhold til dit spørgsmål. Det er normalt at folk tjener penge på Google Adsense på deres hjemmesider. Måske er det dette du leder efter? 

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 09:20
Tilmeldt 1. Jan 16
Skrevet kl. 09:21

ja lige præcis, jeg er ikke god til alt det der internet sjov halløj men jeg prøver da det går bare ikke så godt, desværre men mange tak for hjælpen 

Tilmeldt 1. Jan 16
Skrevet kl. 09:37

helt sikkert mange tak for hjælpen, 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:20

Hvis du gerne vil leve af at blogge bør du nok lære at sætte punktummer i dine tekster. De er meget svære at læse :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Jan 16
Skrevet kl. 10:55

det har du helt ret i kan ikke finde ud af og skrive eller stave, derfor jeg søger det og det, men det skal nok komme på et tidspunkt senere måske 

Tilmeldt 1. Jan 16
Skrevet kl. 08:50

nogle der måske kunne fortælle mig hvad der endelig er bedst om det er google blog, eller wordpress for at få besøgende til siden, hvad rammer google bedst af disse to blog 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)