Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google indtjening

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

davs:
nogle der måske kunne fortælle mig hvad der endelig er bedst om det er google blog, eller wordpress for at få besøgende til siden, hvad rammer google bedst af disse to blog 

Begge to. Det er ikke så vigtigt, hvilket firma der ejer CMS'et, men indhold, links, kvalitet etc.

Jeg vil anbefale Wordpress, fordi du med et meget billig webhotel og billig domæne kan få fuld kontrol over alt - tema, plugins, alting. Blogspot er utrolig begrænset med valg af templates, og kun få plugins at vælge imellem.

Google AdSense fandt jeg i sin tid var nemmest at blive godkendt til med en Blogspot side. Jeg ansøgte som 18-årig med en skod Blogspot uden besøgende. Få dage efter: godkendt. Men jeg vil stadig anbefale Wordpress, det er sikkert lige så nemt at blive godkendt.

Det eneste du skal huske med AdSense er, at Google er nådesløse. Hvis du klikker på dine egne reklamer, så slagter de dig. De lukker din AdSense konto (ikke tilknyttet gmail) og udelukker dig fra det på livstid. Man har én chance.

Hvor mange besøgende du får afhænger også af, hvordan du spreder kendskab til din side. Hvis du bare skriver lidt og forventer, at folk vælter ind, ja så sker der intet. Der skal hentes links fra andre sider, eventuel deltage på nogen forums relevante til din side, sprede den lidt på Facebook etc, uden at spamme selvfølgelig. Der ligger en del arbejde i at få besøgende.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak for dette, på to eller 3 dage har jeg haft 115 siden visninger, og bare idag har jeg 13 så det går faktisk okay, men som sagt kunne jeg dog godt bruge en til at hjælpe til med at udvide, på den og den måde da jeg selv kun går op i at skrive, og selvfølgelig skal personen kunne stave og skrive selv plus sætte, . fordi hvis jeg selv begynder at uddybe nogle emner, i forhold til det jeg selv er ved at gå igang med så kommer det til at se forkert, ud fordi jeg er ikkegod til at skrive selv og går heller ikke, så meget op i det men jeg elsker dog og skrive og, kommer ud med viden og hvis den rigtig er til stede, så er der meget at lave i fremtiden, samt hvis den rigtige bror eller søster kan finde ud af blog eller hjemmeside, og har godt forstand på affliate så er der god chance, her hos mig, og måske kan man tjene godt på dette i sidste ende fordi, det her tager rigtig lang tid, og masser af tid 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)