Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop god nok?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i et par måneder nu kæmpet med at få min webshop op at køre. Og nu føler jeg endelig at webshoppen er klar til at møde kunderne.

Men er den nu også det? jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad i synes, både godt og ondt.

www.fastelavnstønden.dk

Jeg har ikke haft tid til at søge samarbejde med nets, da betalingsdelen skulle være klar til start januar. Så jeg har måtte nøjes med Clearhaus, som er rigtig hurtige til at gå nye ansøgninger igennem.

Det betyder at jeg kan ikke modtage Dankort denne sæson.. Kommer det til at koste mig mange kunder?

Mvh
Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke "nøjes" med Clearhaus. De har et rigtigt godt produkt og er yderst konkurrencedygtige på mange parametre.

Om du mister kunder denne sæson, vil kun en dybere analyse vise. Der er stadig en lille procentdel af internetbrugere, der kun har dankort så i teorien vil det kunne ske ja. Mængden er dog lille. Hvis man skal komme lidt nærmere, må du undersøge din målgruppe. Har mange af dem kun Dankort? Det kunne eventuelt være det ældre segment. Generelt har de fleste der bruger internettet et visa eller dankort. 

Det er svært at måle præcist, eftersom dem der jo har købt noget hos dig har haft visa eller mastercard. Du kunne eventuelt forhøre blandt din målgruppe. Såfremt der er nok der siger, at de kun har Dankort vil du kunne udregne om det økonomisk kan betale sig i forhold til NETS' priser.

Held og lykke med salget :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark 

En kort bemærkning herfra: 

Jeg synes det er synd at du har så stort en hvidt tomrum foroven i headeren. Kan du ikke bruge denne placering til noget salgsfremmende? Gør eventuelt padding mindre mellem logo og topbar samt menu. 

Det generelle indtryk er en overskuelig webshop. Jeg synes dog at selve designet giver et indtryk af at det er opsat på baggrund af en standard skabelon. Dette gør sig nok primært gældende grundet de mange kvadratiske bokse. 

Held og lykke med salget :-)

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svaret!

Super god ide med at bruge tomrummet til noget salgsfremmende, det vil jeg begynde at arbejde på med det samme!

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Land & Dyr Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er ærgeligt at "nøjes" med Clearhaus, men med det sagt synes jeg det er positivt at du er igang. Jeg vil dog anbefale dig at lade være med at nøjes! Til en begyndelse er en skrabet version dog fint, så kan du tilrette sideløbende :-)

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og mange tak for svaret!

Ja det er ærgeligt og jeg vil rigtig gerne have nets med til næste sæson.
Men jeg har hørt mange bøvle rigtig meget med nets og valgte derfor at prioritere anderledes.
Jeg håber bare at den prioritering ikke kommer til at koste alt for mange kunder.

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nissen777:
Kommer det til at koste mig mange kunder?
 

Det tror jeg nu ikke :)

Men jeg synes måske din checkout er en meget lang proces - det kan koste kunder.

Ellers fed side - og sjove produkter - måske noget jeg skulle have lidt af til mine kunder :)

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper og tak for svaret!

Er der noget specifikt jeg evt. kunne undvære ved min checkout?

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nissen777:
Er der noget specifikt jeg evt. kunne undvære ved min checkout?

Det er der helt sikkert nogle dygtige folk til her på amino til at hjælpe med - men i hvertfald vil jeg sige at det burde være " one page" checkout :)

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det må vi håbe, men tak for at du gjorde mig opmærksom på det :)

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)