Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returfragt - gode råd er ikke dyre

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren Jakobsen

Tak for dit input.  Vi vil efter nytår forsøge os med pakkelabel.dk og så lade kunden få et link til en returfragtseddel, som de kan købe til en fordelagtig pris ift Postdanmarks fragtpriser til private. 

v.h. Mai-Britt, OnlineGruppen

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mai-Britt

Hvor mange pakker sender i pr år. ? syntes i skal spørge hos GLS, jeg flyttet fra PostDK til GLS for 2 år siden.. - Elsker GLS, ,syntes virkelig det fungere, og de har kanon service, og et direkte nr. hvor man altid kan få fat på dem..- Jeg havde været kunde hos postdk i 5 år, og vi stiger pr år ca. 30-40% mht. antal sendte pakker.. - da jeg spurgte efter bedre priser hos postDK, for 2 år siden fik jeg afvide at det hoverhovedet ikke kunne komme på tale. ..Der flyttet jeg til GLS.

Vi sendte i 2015 ca 3000+ pakker.. i 2016 kommer vi på ca. 5000+ pakker. 

jeg vil gerne dele mine priser med dig. men så skal du sende en PM..  - håber det hjælper din søgen på en bedre aftale..

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mai-Britt

Dem, der henviser til priser fra brugte sider tænker måske på dba.dk, der for nylig har lanceret ret billige priser, når man sender via GLS. Gul&Gratis har G-porto.

Det er helt klart tiltænkt C2C, men det kan sikkert også bruges B2C - uden jeg dog ved, hvordan flowet i mails og kommunikation er.

Mvh
Kenneth

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John Brixen

Tusind tak - hvor er det venligt af dig at ville dele både erfaringer og prisliste fra GLS. Jeg vil gerne vende tilbage til dig meget venlige tilbud om mere info, men lige nu bliver det Pakkelabel.dk der bliver løsningen for os. Dér kan vi vælge mellem bl.a. Postdk og GLS afhængigt af hvor i verden pakken skal sendes hen, og så vidt jeg kan se, er det rigtigt gode priser og en flexibel løsning.

Venlig hilsen

Mai-Britt, OnlineGruppen

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kenneth.  Så forstår jeg det bedre  Smile

v.h. Mai-Britt

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Triathlonshop ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-Brit,

Jeg benytter GLS - lige så til returvarer. Det er en fair pris uden jeg lige kan huske den nøjagtigt. Du kan i dit GLS login lave en "pick&return" mener jeg det hedder. Jeg gør det så få gange årligt så det er svært at huske fra gang til gang. Glem alt om retursedler i pakken - det er ikke nødvendigvis en god service, for de kunder som vil returnere skal nok finde ud af, hvordan det gøres.

Generelt syntes jeg også det er dyrt at sende pakker og hører gerne fra andre om de kender billigere takster end GLS?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)