Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se Kontant på DR i dag - fokus på annoncehajer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontant på DR i aften kl. 21:25 har (igen) fokus på annoncehajer. Jeg har endnu engang hjulpet lidt med baggrundsstof og nogle ekspertudtalelser. Så, tune in ... :)

Foromtale af programmet:
"Pas på - hajerne er tilbage! Trods hård fængselsstraf til den mest kendte annoncehaj ligger de grådige rovdyr nu igen på lur og fupper formuer ud af små firmaer. Men lige så længe der er hajer, lige så længe jagter programmet dem! Se, hvordan hajerne bider sig fast - selv i en tandtekniker - og flår hende for titusindvis af kroner. Vært: Klaus Bundgård Povlsen. "

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:38

Hej Mikkel

Jeg har lige set den udmærkede udsendelse, og gik så lige på Amino for at se, om du havde skrevet noget om det.

Det havde du så, og du gjorde det forresten flot på TV.

Jeg havde nemlig også planlagt at se udsendelsen. Det gjorde jeg allerede i går, da vi blev kontaktet af DR1 Kontant. De manglede nemlig en sildehaj, og kunne via nettet finde, at vi køber dem og også sælger dem. Vi skaffede til alt held et flot eksemplar, som så var hos dem kl. 11 her i formiddags.

Så takket været det, jeg har bl.a. har lært her via Amino, findes vi af DR1 på nettet. Det er jeg da lidt stolt af, selv om vi dog ikke var nævnt på nogen måde, så sagde vi da lige hej til vores haj her i aften.

At vores kunder i eButiken så blev snydt for fersk sildehaj i denne omgang, er noget andet. Den var fin, da den gik fra Hanstholm, men efter en dag i et varmt studie, er den ikke noget værd, så vi køber en ny frisk til dem en anden gang.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:40

Ja, det er godt at der bliver sat fokus på annoncehajer. (Og sildehajer, hvis man sælger den slags Smile)

Jeg så selv udsendelsen, og har netop skrevet et indlæg omkring annoncehajer, med et par gode links hvis man er røget i fælden.
Link: Teleoplysningen i kontant

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)