|
Kontant på DR i aften kl. 21:25 har (igen) fokus på annoncehajer. Jeg har endnu engang hjulpet lidt med baggrundsstof og nogle ekspertudtalelser. Så, tune in ... :) Foromtale af programmet: |
Hej Mikkel
Jeg har lige set den udmærkede udsendelse, og gik så lige på Amino for at se, om du havde skrevet noget om det.
Det havde du så, og du gjorde det forresten flot på TV.
Jeg havde nemlig også planlagt at se udsendelsen. Det gjorde jeg allerede i går, da vi blev kontaktet af DR1 Kontant. De manglede nemlig en sildehaj, og kunne via nettet finde, at vi køber dem og også sælger dem. Vi skaffede til alt held et flot eksemplar, som så var hos dem kl. 11 her i formiddags.
Så takket været det, jeg har bl.a. har lært her via Amino, findes vi af DR1 på nettet. Det er jeg da lidt stolt af, selv om vi dog ikke var nævnt på nogen måde, så sagde vi da lige hej til vores haj her i aften.
At vores kunder i eButiken så blev snydt for fersk sildehaj i denne omgang, er noget andet. Den var fin, da den gik fra Hanstholm, men efter en dag i et varmt studie, er den ikke noget værd, så vi køber en ny frisk til dem en anden gang.
Bliv gratis medlem