altså en på deltid jeg kunne i hvert fald ikke , da jeg arbejde 15 timer om ugen det er alt for stresset at arbejde fuld tid en på su har også svært der er mange i samfundet der har under 500 kroner efter alle udgifter er betalt så er det dyrt med en taxi , det er ikke alle der er super mennesker og kan klare stresset med et fuldtidsjob
Flere er på fattig i danmark http://www.dst.dk/da/Statistik/NytHtml?cid=20653 når flere er fattig er der flere at der ikke har mange penge til blandt andet en taxi
Der findes flere og flere der bliver ansat af kommune frivilligt arbejde , der er lavet kontanthjælp loftet med mere rigtige mange tiltag flere fattig
Man skal se på det med en taxi chaufør som når man bestiller en maler, chaufføren skal også kunne leve af det, så må dem som ikke har råd tage bussen eller cykle, helt som dem der ikke har råd til en maler maler selv
korrekt men problemet er jo flere og flere der er fattig så flere og flere har ikke råd en maler , den danske velfærds model er under pres høje lønninger sygt mange folk der ikke kan klare uddannelsen kravene ender på evigheds kontanthjælpen eller arbejder hist og her og tjener mindre end kontanthjælpen dem er der flere og flere af
du har misforstået , at når færre har penge så er der også færre der råd til betale , hvorfor skal lønnen også stige hver eneste år og kravene stige til folk hele tiden vi skal være bedre uddannet hvis lønne faldt ville flere også have råd og flere kunne få arbejde dem som ikke har mange kvalifikationer har en uddannelsen som maler med mere
jeg ved godt regering mener vi skal uddanne os udad men det er fordi de lever i fantasi verden de tror alle kan mindste få 02 både dansk og matematik og engelske og vi alle er så perfekte mennesker
offentlig transport er for dyrt og jernheste er også for dyr når man har under 500 kroner om måneden efter udgifter er betalt men det er jo fordi omkostninger cyklen stiger tingene og offentlige transport stiger hurtigere end inflation
Hvorfor skal det gå ud over taxi chaufføren, hvorfor skal chaufføren løn trykkes? bare for de der er nogen som ikke har råd, ´taxi chaufføren har ret til en ortenlig lød som maleren og andre har, priserne for taxi kørsel er fast sat af det offenlige, og jeg kan love dig for de er sat sådan at chaufføren skal lige arbejde lidt mere end andre for at tjene samme løn, deres timeløn ligge langt under gennemsnittet, hvis det er så godt at være taxi chauffør kan du og andre jo bare tage kortet og begynde at arbejde, det er slet ikke så svært at få taxi job, men i gider sikkert ikke arbejde for den løn som de får :-)
nu er det ikke kun taxier jeg skriver om men hele den danske velfærds model der er under pres , hvis der ikke findes en løsning få de ufaglært i arbejde uden en bestået engelske danske matematik , så betyder det du skal betale mere i skat og du kan sikkert regne ud , du får mindre udad kroner i sidste ende når skatten sættes op da flere på offentlige ydelser da flere og flere ikke kan klare samfundets krav
jeg fatter ikke svært få taxi kort , det netop den holding der gør folk får psykiske problemer folk er dovne de skal bare tage sig sammen så kan de få alle de ting som uddannelsen med mere
hovedgrunden 99,9% arbejdesløs er de ikke kan få de kvalifikationer som arbejdes giver ønsker og når man bliver sagt er dovn dum nok gange får de psykiske problemer
du mener en uden kørekort godt få et taxi kort? , altså i den rigtig verden er der mange mennesker der har problemer med at få et kørekort og bare få gennemført en uddannelsen er svært for mange
jeg ville sygt gerne arbejde til den løn hvis jeg altså kunne klare kravene , det er jo langt mere end jeg kan få , jeg kan dog godt gennemskue at nogle nok fandt et andet job der har de kvalifikationer det kræver jo man kan klare stresset køre med andre har taxi kort med mere
jeg håber der kommer en masse tiltage som ikke er bare krav men kigger på en hel ny måde overenskomst løn stiger og stiger og krav stiger og vi dansker får intet udad da skatten stiger især de laveste lønnen får mindre kroner nu , samfundet er i en ond cirklen, for flere kan bare ikke klare kravene nu der sættes fra samfundet af