Mikael.. måske snakker vi forbi hinnanden, men nu omhandler tråden Uber og du skriver mange folk ikke har råd til hverken maler eller taxi, så der for jeg skriver som jeg gør.. |
Jack:Mikael.. måske snakker vi forbi hinnanden, men nu omhandler tråden Uber og du skriver mange folk ikke har råd til hverken maler eller taxi, så der for jeg skriver som jeg gør..
Noget helt andet vi godt kan blive enige om er vores skatte model i danmark ikke er særlig god, hvis du ikke kender Lars Tvede, så har han mange gode ide'er, bla skatte modelen i Schweiz, hvor folk faktisk har råd til at købe ydelser fra hinnanden.. men det er en helt anden debat som ikke høre til i denne tråd :-)
jeg skriver også kun om uber men sammenligner med det er meget der sker i samfundet det sammen som sker med taxier
mange lønninger er for høje i danmark deriblandt taxier det er mere og mere kun de velstillede der råd , så ned med taxi løn og mange andre fag ,så igen bliver råd at køre taxier
dog især reglerne er der mange af det kunne også gøre taxi kørsels billigere , det går kun en vej flere og flere regler både taxier med mange andre steder i samfundet det gøre varen dyrere så forbruger ikke har råd til ydelsen https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=22551