Hej, Uber har pakket deres service ind under at det er samkørsel, hvilket enhver med mere end 2 hjerneceller, kan se at det 99% af gangene ikke er! :) Det er ikke ærligt/reelt... Så på den konto, burde det ikke være lovligt! Det er ikke fair at taxi-branchen skal have alverdens godkendelser, certifikater og andet "altsammen koster det". Hvor Uber er fritaget for disse... Men taxa-branchen har godt nok længe sovet i timen, i forhold til IT, de har!? De har ikke fulgt med udviklingen på mobilmarkedet, og nu bøder de så for det... - FlyETA.com |
Jack:Mikael christiansen:100 kroner da også okayJeg er rystet over du syntes 100 kr pr time er okay, det er de lavest lønnede i danmark og under gennemsnittet, tænker en medhjælper i netto får mere
løn må ikke stige mere end inflation ellers skader det vores konkurrence evne mindste løn var et stykke under 100 kroner i 1990 erne , når konkurrence evne skades med høje lønninger kommer arbejdes pladser udad danmark og der bliver flere arbejdesløse i danmark , der er ingen der får mere udad få mere mere og mere når skatten så sættes op da der så er svære at skaffe arbejde til den ufaglært gruppe i samfundet
jeg har skrevet før at det ikke giver mere løn når skatten stiger , så du har taget nogle linjer udad en større sammenhænge , jeg er også rystet over du tager en linje udad en hvad jeg har skrevet , nu skrev jeg oven over indlæg omkring skatten men nu er vi næste side igen så skal jeg starte forfra igen og forklare det hele igen
Enig i når systemet er som nu er 100 kroner ikke meget , men det går ikke længedende at skatten stiger for de fattigste mere end lønne stiger , derved er 100 kroner jo ikke meget når man tager bagefter endnu mere år for bliver de fattigste beskatte hårdere og de rige får skattelettelser