|
Stor forskel på load tiden. Os synes mobil delen også spiller. Stærkt gået Kim |
Vi har lige nu problemer med at man ikke kan tilgå amino via mobilen på amino.dk
Brug m.amino.dk
Debat
|
Stor forskel på load tiden. Os synes mobil delen også spiller. Stærkt gået Kim |
|
Hele sitet har været nede i masser af timer men det ved i vel. Jeres support svarer autosvar - idag og de seneste 14 dage men man får intet som helst svar på ting man skriver ud over, at det er registreret vh John |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Det er i øvrig flere af os der har mistet Amino PLUS og det vil vi gerne have rettet til hurtigst mulig :) |
Ja der er vist gået græske tilstande i sitet ? Uanset hvad der forhandles, og gøres med, har patienten det svært
|
Hej Eric Så er virksomhedsbørsen også tilbage fra ferie, hvilken fejl oplever du når du vil rette i dit opslag ? De bedste hilsner |
|
Der er en fejl i besked systemet på virksomhedsbørsen, det beklager vi meget! Vi undersøger lige nu hvad vi kan gøre for at få det løst så i kan læse jeres beskeder hurtigst muligt! |
Hej John, Jeg har svaret dig flere gange omkring problemet med "ret overskrift". Har du ikke modtaget disse svar? Vi har desværre været fuld optaget af server-byttet de sidste 14 dage. Vi kigger på problemet, og de øvrige, i denne uge. Og beklager naturligvis at alting ikke spiller helt som det skal i disse dage. Mvh Thomas |
|
UPDATE: Vi arbejder i øjeblikket på at få løst nogle problemer med vores mailserver, som desværre står stille lige nu. Den er inddirekte årsag til en masse af de problemer som er opstået i kølvandet af flytningen af vores servere. Send gerne en mail til support@amino.dk med de eventuelle problemer i oplever på Amino lige nu. Så skal jeg besvare alting hurtigst muligt. Mvh Thomas |
|
Tilykke! Jeg kan allerede mærke forskellen! :-) |
Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser