Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkommen til det "nye" Amino

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære alle
Det har været en hård fødsel men jeg er vildt stolt af det kæmpe arbejde vores udviklere har lavet de sidste måneder. En kæmpe tak til Morten og Bak, I er for seje ! Også en tak til Jerome & Co hos 1902 Software som har assisteret med forbedring af vores side samt vores nye folk Jannick og Christian som også arbejder med forbedringer af hele vores tekniske miljø.

Vi har gennemført de største tekniske forbedringer i Aminos 10-årige historie herunder den sidste måned arbejdet på at flytte Amino over på nye DELL-servere hosted hos Netgroup. Vi har siden årsskiftet investeret mere end én mio. i ny hardware og tekniske opgraderinger, så Amino bliver hurtigere og nemmere at bruge.

Vi kan se at der er diverse tekniske bugs men dem arbejder udviklerne på at fikse de næste uger.

Hvis I får 404 fejl eller andre fejlsider, så post dem meget gerne herunder med link og evt. screen dump. Vi har backup liggende, men i tilfælde af at vi finder større fejl, vil siten blive lukket ned indtil de er rettet. I kan derfor opleve nedetid den næste uges tid. Thomas er klar til at håndtere indkomne kommentarer :-)

Nicolai
Direktør, Amino





Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at der er nogen problemer når man prøver at skrive en ny tråd. Husk lige at gem det I skriver i udklipsfolder inden I trykker "opret tråd. Mere så noget ikke går tabt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stærkt gået drenge! 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai - og Thomas

Bare så I lige ser den, så er der en fejlmelding her: http://www.amino.dk/forums/t/256303.aspx

Og så er der vist lidt sjov med tidspunkterne i listen over indlæg. Klokken er 19.22 nu, og de nyeste to indlæg er 19.15 og 19.16, men før da er indlæggene fra f.eks. 22.09 og 22.10. Jeg gætter på, at de er fra i går, men der står ingen dato, så det virker som om, de er fra i dag - om tre timer...   Wink


:o)     Rie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Også herfra godt gået:)!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

virker til stor hastighedsforbedring umiddelbart. Jeg kan dog stadigt ikke rette i overskrifter som HJÆLP o.l

Men virker som klar forbedring

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Frisch

Jeg har skrevet en lille post her: http://www.amino.dk/forums/t/256303.aspx#1627984 - handler om, at der nogle links fra amino-mails, som ikke virker.

Derudover skrev jeg for et par dage siden en anden post: http://www.amino.dk/forums/t/256244.aspx - om det ikke snart er tid til en opdatering. Jeg véd ikke hvem der 'in charge' - om Thorborg er gået på pension - men her har du den. Kun alt godt og konstruktivt ment.

Hav det dejligt og smukt :)

Kh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie

Normalt har vi ikke problemer med at der går et døgn med nedetid. Og derfor har vi ikke dato på indlæg. Det vil justere sig i løbet af det næste døgn, hvor flowet vil være som det plejer og tidspunkterne ikke snyder. Som du selv skriver, så skyldes kl. 22:09 at indlæg er fra i går.

Vi kigger på de fejlmeldinger som kommer.

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Oh - jeg ser lige, at du har svaret på den første ting. Godt. bare du véd det :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dennis. 

Før kørte vi Skoda fra 2003 med fartstriber, rustmaling samt rigeligt med gaffatape.

Nu er vi opgraderet til prototypen på 2 nye stk. Audi SQ5, så i tilfælde af at den ene får motorstop så kører vi videre i den anden. 

Men her i starten kan I godt opleve at siten kan være sløvt eller nede. Så I må lige have lidt tålmodighed med os. Det skal nok blive rigtigt godt det her.

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)