Hvorfor ikke prøve sådan som Azure?, Jeg kan se at i brugere asp.net, C# eller MVC (Nu kender jeg ikke så meget til jeres system, men måske var det noget at overvej at bruge.)
Uh ikke rode med nye store tiltag - De som har problemer (jeg har ikke ud over manglende ret funktion) prøv at rense cash - og eller anden browser - jeg har testet i chrome , iexplorer, opera, safari og firefox og kører uden problem af nogen art
Derimod må fashionsellers problem med signatur og den slags rettes
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
1) Videresend de mails du har skrevet til support@amino.dk - meget gerne så jeg kan se tidspunkt hvornår du har sendt dine mails til vores support, så jeg lige kan tjekke op hvad der er sket.
2) Jeg har lige været inde og ændre min signatur både på mobil og desktop. Jeg har gjort det i Firefox og det kunne jeg opdatere uden problemer. Så kan du ikke skitsere hvad det er for en fejl du oplever med din signatur.
De bliver sendt om 5 min :)
Jeg benytter Chrome. Jamen der sker faktisk intet, Når jeg retter signatur eller min profiltekst, og trykker gem, så ser det ud som om, at teksten og signaturen er gemt. Men besøger jeg min profil, refresher browseren, så er alt tilbage ved det gamle. Hvad fejlen skyldes, det aner jeg ikke...
Iøvrigt får man ingen mails pt på de tråde, som man deltager i, bare lige til info...