Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdige hjemmesider

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er blevet forhandler af et produkt som revolutionerer verden, og som lige er kommet til Danmark, og jeg har aldrig prøvet noget lignende, det bliver et brag i Danmark, og er allerede godt på vej. 

Det lyder så banalt.. Cremer og serum ,men det revolutionerende er at det er baseret på stamcelle teknologi, og at det VIRKER ! 

Det virker hud foryngende, og jeg ser helt utrolige resultater. wow!

Anyway.. konceptet er network marketing - men jeg vil også gerne have min egen hjemmeside.

Jeg kan ikke det skidt selv, men jeg har set man kan købe færdige hjemmesider eller Web shops.

er der nogen af jer der har prøvet det ? Og hvilke kan I evt anbefale ?

På forhånd tak :-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

May-Britt:

Det lyder så banalt.. Cremer og serum ,men det revolutionerende er at det er baseret på stamcelle teknologi, og at det VIRKER ! 

Det virker hud foryngende, og jeg ser helt utrolige resultater. wow!

Det er der mange der har påstået før dig. Men sjovt nok er der ingen der har været i stand til at bevise det endnu  Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan tænkte jeg også, men ingen har påstået det er baseret på stamceller som får dine egne celler til at dele sig, for det er første gang i verden det er sket.. Og jeg vil gerne bevise det.. Tør du prøve ? :-)

 

Bortset fra det, så kom jeg ikke herind for st blive hugget ned, men for at få et råd.. 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.. Har du eksempler på de hjemmesider du har lavet til 800 kroner ?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

May-Britt:
Bortset fra det, så kom jeg ikke herind for st blive hugget ned, men for at få et råd.. 

Jeg tror du får hug, pga den måde du reklamere for dit produkt på, og så stiller et helt andet spørgsmål bagefter.

Men hvis du kender lidt til det, kan du feks installere Magento og så købe et billigt theme på http://themeforest.net På den måde kan du være online for under 1000 kr. Skal du have Dankort betaling koster det ekstra.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej May-Britt

Det lyder som lidt af et produkt du har fået fingerne i... :-) 

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at få udarbejde en færdig og moderne hjemmeside, som kan stå klar til at danne rammerne omkring dit koncept på nettet

Du kan se hvad vi tidligere har lavet for vores nuværende kunder på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Smid mig en kort mail med dine kontaktinformationer til simon@erhvervshjemmesider.dk, så vil jeg give dig et konkret forslag til hvordan vi ønsker at udarbejde din nye hjemmeside. 

Ser frem til at høre fra dig :-) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)