Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af egen webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil lave en webshop med en professionel hjemmeside, er det så bedst at lære det og gøre det selv eller betale sig fra det? Jeg er "nybegynder" indenfor den kategori og har derfor ikke stor en startskapital

på forhånd tak!

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 18:10

Det kommer an på hvor meget tid du vil bruge på det. Du kan jo også vælge en mellemvej hvor du laver det meste selv, men betaler dig fra det du ikke kan finde ud af.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 20:33

Jeg vil gerne opfordre dig til at gøre det selv:) Find en platform der passer dig og leg med det over en weekend. Du får det lige som du vil have det, du slipper for at skulle bruge lige så lang tid som det tager at gøre det selv på at korrespondere med dem der laver den for dig som det tager at gøre det selv, pg du slipper for en kæmpe regning:)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:57

Gør det selv, og betal nogen til at gøre det for dig når du har tjent pengene. Om du så betaler den dyreste gut du kan finde på nettet, så kan han ikke garantere dig omsætning fra dag et, så der kan gå lang tid inden du får de penge ind igen. Så er det sjovere at tjene pengene først, og så lære noget om det fra starten.

Har set flere webshops knække nakken fordi de brugte alle deres penge på dyre konsulenter fra starten.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:12

Hej Mh98