Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af egen webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vil lave en webshop med en professionel hjemmeside, er det så bedst at lære det og gøre det selv eller betale sig fra det? Jeg er "nybegynder" indenfor den kategori og har derfor ikke stor en startskapital

på forhånd tak!

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 18:10

Det kommer an på hvor meget tid du vil bruge på det. Du kan jo også vælge en mellemvej hvor du laver det meste selv, men betaler dig fra det du ikke kan finde ud af.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 20:33

Jeg vil gerne opfordre dig til at gøre det selv:) Find en platform der passer dig og leg med det over en weekend. Du får det lige som du vil have det, du slipper for at skulle bruge lige så lang tid som det tager at gøre det selv på at korrespondere med dem der laver den for dig som det tager at gøre det selv, pg du slipper for en kæmpe regning:)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:57

Gør det selv, og betal nogen til at gøre det for dig når du har tjent pengene. Om du så betaler den dyreste gut du kan finde på nettet, så kan han ikke garantere dig omsætning fra dag et, så der kan gå lang tid inden du får de penge ind igen. Så er det sjovere at tjene pengene først, og så lære noget om det fra starten.

Har set flere webshops knække nakken fordi de brugte alle deres penge på dyre konsulenter fra starten.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:12

Hej Mh98 

Hvis din startkapital er meget begrænset synes jeg lige så godt selv du kan springe ud i det til en start. Prøv dig frem med diverse open source løsninger. Jeg kan anbefale dig at prøve kræfter med WordPress, med tilhørende WooCommerce. Denne løsning benytter vi typisk når vi udvikler webshops for vores kunder. 

Held og lykke med dit fortagne :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 21:37

Prøv dig frem selv, med wordpress eller prestashop.

Brug lidt penge på et flot theme som vil give din shop et professionel look, samt et enkelt ekstra modul eller to, så har du altså en fantastisk bund. 

Jeg brugte 475,- på theme

Omkring 300-350,- på et OPC modul.

Mener 400,- på et Canonical modul.

Samt 300,- til noget Regnskabs API (Kun for at spare tid på regnskabet)

Dette var alle mine udgifter til min shop som du kan se her: http://cooltights.dk/ 

Har en konverterings procent på ca. 3% (Uden at have lavet optimeringer)

Har +2000 brugere om måneden, og en omsætning der stiger med mindst 25% sammenlignet med måneden før i alle måneder indtil videre.

Så der kan sagtens laves en fornuftig forretning, uden at betale store summer for din webshop! :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betal dig fra det!! Som begynder risikerer du at lave tekniske småfejl, som gør det umuligt at SEO-optimere shoppen. Det kan koste dig meget mere i tid og penge, end du sparer. Brug hellere tiden på at tjekke markedet ud og på at sætte dig ind i markedsføring - det kommer du til at bruge enten tid eller penge på :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 09:57

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Som begynder risikerer du at lave tekniske småfejl, som gør det umuligt at SEO-optimere shoppen. Det kan koste dig meget mere i tid og penge, end du sparer

Hvis du laver en webshop i Shopify eller ShopOrama, burde der ikke være de store problemer med at komme til at lave tekniske fejl. Her får du lov at ændre design og indsætte produkter, så det er begrænset, hvor meget der kan gå galt. Jeg ved, at Shopify har en masse gratis temaer og betalte temaer, som du kan bruge.

Jeg har på et tidspunkt sat en webshop op i WooCommerce, og det tager længere tid at sætte sig ned i. Hvis du er interesseret, har jeg skrevet en guide til både WooCommerce (Wordpress) og Shopify, som du kan læse her. Så kan du i hvert fald læse lidt mere om, hvad det kræver.

For at det skulle være umuligt at SEO-optimere din webshop senerehen, tror jeg faktisk, at du skal kode dit helt eget system. Jeg har aldrig oplevet de problemer med nogen, som har opsat en WooCommerce webshop. Det er rigtigt, at de kan have valgt nogle forkerte ting, men det var ikke noget, som sidenhen var svært at rette. Det er i hvert fald mine erfaringer.

Om du vil lave din egen webshop, kommer an på, hvor meget tid du vil bruge på det. Hvis du bare gerne vil hurtigt i gang med at sælge produkter, kan det være en god idé at købe et site. Du kan evt. finde en, som kan sætte en temawebshop op til dig, så koster det ikke ligeså meget. Det er dyrt, hvis du skal have designet din helt egen webshop.

På den blog, hvor jeg skriver om at lave en webshop, har jeg fået e-mails fra flere, som har købt en Woocommerce (Wordpress) webshop, hvor indstillingerne var sat forkert op. Det handler om at finde en, som ved, hvad der skal laves.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:05

Hans Jonas Hansen:

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Som begynder risikerer du at lave tekniske småfejl, som gør det umuligt at SEO-optimere shoppen. Det kan koste dig meget mere i tid og penge, end du sparer

Hvis du laver en webshop i Shopify eller ShopOrama, burde der ikke være de store problemer med at komme til at lave tekniske fejl. Her får du lov at ændre design og indsætte produkter, så det er begrænset, hvor meget der kan gå galt. Jeg ved, at Shopify har en masse gratis temaer og betalte temaer, som du kan bruge.

Jeg har på et tidspunkt sat en webshop op i WooCommerce, og det tager længere tid at sætte sig ned i. Hvis du er interesseret, har jeg skrevet en guide til både WooCommerce (Wordpress) og Shopify, som du kan læse her. Så kan du i hvert fald læse lidt mere om, hvad det kræver.

For at det skulle være umuligt at SEO-optimere din webshop senerehen, tror jeg faktisk, at du skal kode dit helt eget system. Jeg har aldrig oplevet de problemer med nogen, som har opsat en WooCommerce webshop. Det er rigtigt, at de kan have valgt nogle forkerte ting, men det var ikke noget, som sidenhen var svært at rette. Det er i hvert fald mine erfaringer.

Om du vil lave din egen webshop, kommer an på, hvor meget tid du vil bruge på det. Hvis du bare gerne vil hurtigt i gang med at sælge produkter, kan det være en god idé at købe et site. Du kan evt. finde en, som kan sætte en temawebshop op til dig, så koster det ikke ligeså meget. Det er dyrt, hvis du skal have designet din helt egen webshop.

På den blog, hvor jeg skriver om at lave en webshop, har jeg fået e-mails fra flere, som har købt en Woocommerce (Wordpress) webshop, hvor indstillingerne var sat forkert op. Det handler om at finde en, som ved, hvad der skal laves.

Jeg er enig i at man sandsynligvis ikke laver fejl der ikke kan rettes SEO mæssigt - der kan gå noget tid, men de kan stort set altid rettes.

Det du også bare skal huske er, at med f.eks. Shopify binder du dig til deres system.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer - Serverfruit:
Det du også bare skal huske er, at med f.eks. Shopify binder du dig til deres system.

Ja, det er rigtig nok. Det er også grunden til, at et spørgsmål om hvad den enkelte skal gøre er svært at svare på. Det kommer an på en række forskellige ting.

Der findes også mange, som ender med store supportregninger på Wordpress Webshop, så det er for simpelt, hvis man bare siger, at det ikke koster noget. Det kan det godt gøre. Som jeg ser det, er der fordele og ulemper ved de forskellige platforme. Jeg har selv været glad for min WooCommerce webshop så ikke et ondt ord om det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)