Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af egen webshop

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mh98:
Hvis man vil lave en webshop med en professionel hjemmeside, er det så bedst at lære det og gøre det selv eller betale sig fra det? Jeg er "nybegynder" indenfor den kategori og har derfor ikke stor en startskapital

Det er altid det store spørgsmål. Det er "nemt" at lave en shop selv hvis man sidder og bruger tid på at finde ud af hvordan det virker. Men du skal også tænke på at den tid du bruger på det skal gå fra den tid du skal bruge på din shop til at finde produkter, skrive tekster, tage billeder, markedsføring m.m.

Så det er op til dig hvad du ønsker at bruge din tid på. Jeg vil anbefale dig at finde nogle der kan lave din shop for dig og det behøver ikke at koste en formue. Jeg har set priser på omkring 3-5.000 for at lave en basis shop med nogle design rettelser og der findes systemer som har rigtigt mange ting indbygget.

Hvis du ikke kan finde det beløb så vil jeg anbefale dig at vente med shoppen indtil du har pengene. At starte en webshop er ikke noget der er gratis fordi der vil hele tiden være ting der koster inden du begynder at få indtjening

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)