Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Joomla shop... eller webshop 1750 !

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Ronnikc:

"4. Få dit eget design, ud fra en billed fil eller PDF. Fra 4000kr " sakset fra Granholms website.

Altså tror jeg de 2500 + 4000 kr = 6500 kr + tilpasning osv. for en webshop ikke lige frem er billigere end hvad vi andre tilbyder - men så rammer løsningens kompleksitet eller sammensætning om i vil også det samme niveau. Personligt starter mine ved 7000kr + tilpasning også kan man vælge mellem epay og fribetaling som gateway.

I forhold til at undebyde så mener jeg slet ikke der er tale om at underbyde (som mit eksempel ovenfor vist også mere end antyder) - det er der heller ikke hvis du køber en medion pc eller bærbar - du får ganske enkelt hvad du betaler for, som jeg også skrev i mit første indlæg i denne tråd.


Ja så er det jo en anden sag, nu har jeg ikke kigget på Granholms side, men jf. dit udklip handler det ikke om underbud, hvad angår unike løsninger.
Du skal skam have ret når, du så også har det Wink
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps. Det er rigtigt. Hvis man vil have et design fra bunden, tager det tid (derfor 4000kr). Men som sagt er der 2 template klubber og næsten 1400 gratis designs jeg gerne retter til med farver osv gratis. Snart Joomla art også.... Men de fleste vælger at tage en købe template til 250kr i andre klubber, hvis det er.

Desuden, du skriver man får hvad man får når man køber computer i aldi. Jeg har de sidste 3 gange, haft medion computer... ALDRIG en fejl, har en medion kamera og skærm, INGEN FEJL, men kan henvise til andre mærker, så som SONY, Hanns-G, og HP, jeg har haft, men mange fejl.... Det er for nemt at sige "Det er billigt = fejl". (Skrøner lever godt)

Desuden har jeg ikke haft en utilfreds kunde endnu Smile  Min mågruppe er også primært HR og FRU jensen, eller de som vil starte en internetbutik uden store omkostninger. Hvis folk så med tiden vil udvide, kan der altid findes ud af noget, med unikke designs osv.

Indtil videre er jeg glad for denne målgruppe, og har også gang i noget størrer (som endnu ikke er offentligt), hvilket måske det næste halve år er det som jeg har som primært mål. Men når Joomla 1.5 er klar, og VM 1.1 er klar, kommer jeg med en masse designs selv.... Big Smile 

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det syntes som om der er stor misundelse på "almindelige mennesker" der laver design og måske er gode til det? især blandt de af jer der lever af design og overordnet laver webstrategier m. m for erhvevslivet. En noget ophedet debat over en designer som driver en lille nebengeschäft. Nu er jeg ganske vist helt ny (blev det da jeg læste disse indlæg) Men forskellen på at drive et sådant fritids projekt består jo i at man er meget fleksibel også med prissætning det er der vel næppe noget galt i? heller ikke set fra en sund fornufts forretnings strategi fra en designer som Granholm ? Jeg spørger bare og forventer så hermed ikke også at skulle overfaldes bare fordi jeg syntes at Granholms ide er god.

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Grandt:
En noget ophedet debat over en designer som driver en lille nebengeschäft.

Den er vist drevet til havs den gescháft.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Granholm har lukket biksen, det kunne ikke løbe rundt så vidt jeg forstod.

Men ja old-thread-revival +1.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

sletter lige mit indlæg så ikke lige af han var lukket ned

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)