Ja så er det jo en anden sag, nu har jeg ikke kigget på Granholms side, men jf. dit udklip handler det ikke om underbud, hvad angår unike løsninger. Du skal skam have ret når, du så også har det ![]() |
Jeps. Det er rigtigt. Hvis man vil have et design fra bunden, tager det tid (derfor 4000kr). Men som sagt er der 2 template klubber og næsten 1400 gratis designs jeg gerne retter til med farver osv gratis. Snart Joomla art også.... Men de fleste vælger at tage en købe template til 250kr i andre klubber, hvis det er.
Desuden, du skriver man får hvad man får når man køber computer i aldi. Jeg har de sidste 3 gange, haft medion computer... ALDRIG en fejl, har en medion kamera og skærm, INGEN FEJL, men kan henvise til andre mærker, så som SONY, Hanns-G, og HP, jeg har haft, men mange fejl.... Det er for nemt at sige "Det er billigt = fejl". (Skrøner lever godt)
Desuden har jeg ikke haft en utilfreds kunde endnu Min mågruppe er også primært HR og FRU jensen, eller de som vil starte en internetbutik uden store omkostninger. Hvis folk så med tiden vil udvide, kan der altid findes ud af noget, med unikke designs osv.
Indtil videre er jeg glad for denne målgruppe, og har også gang i noget størrer (som endnu ikke er offentligt), hvilket måske det næste halve år er det som jeg har som primært mål. Men når Joomla 1.5 er klar, og VM 1.1 er klar, kommer jeg med en masse designs selv....