Jeg har skam en programør til Joomla, som er billig, som laver speceille ønsker. Egentlig så vil jeg ikke kommentere de andre indlæg. Men jeg vil gerne understrege, at kommer der seriøse firmaer, som vil betale for eget designs, komponenter osv, vil de få det. Men det er klart, når man køber en DVD afspiller, skal man ikke forvente der kommer et TV med ! God jul til alle, og godt nytår. |
Jeg kan da godt forstå, at det kan virke ret træls, at Granholm sælger billige løsninger i Joomla, han er såmænd også billigere end jeg er.
For såvidt synes jeg det er fint nok. Joomla er som bekendt open source, er man urolig for support og service kan man med tiden jo bare finde et andet webbureau, der også arbejder med Joomla. Der er intet, der binder kunderne til fx Granholm, imodsætning til kommecielle løsninger udviklet af forskellige reklame- og webbureuer.
Jeg kan se, at der er flere udbyder af Joomla på Amino, også skribenter i denne tråd, der småbrokker sig over Granholms egen måde at håndtere sin fritidsvirksomhed på, prissætning m.v. Det er hvad det er. Jeg synes fandme, at det er at gå i små sko. I der har en mere professionel tilgang til et CMS som Joomla - i nyder jo også godt af andre udviklers arbejde. Ovenikøbet synes jeg ikke, der er mange af jer der bidrager og deltager i det danske Joomla Community - dette i modsætning til Granholm, der er en aktiv bidragsyder.
Så jeg kan sgu ikke tage alvorligt, at i skyder på Granholm - beklager. I øvrigt kan jeg ikke se, hvad der adskiller jeres produkter helt. Ganske vist benytter Granholm fx ikke egne templates - han køber færdige designs. Hvem siger, at jeres er bedre, (Red Web for eksempel)???
Hvis i er bange for at blive underbudt, må i jo selv udvikle unikke produkter. Hæng ikke med hovedet over, at nogen sælger deres arbejde med et open source produkt billigere. Så må man jo konkurrere på andet end et system som alle har adgang til, fx serviceniveauet som Nicolai er inde på.