Kan ikke dy mig, når folk skriver tilbud (og låser
tråden - suspekt ikke), og en anden kommer med et tilbud til
halv pris... Så slår jeg da bare prisen Jeg vil give alle et tilbud på Joomla Virtue mart.. Dette er ikke bare en webshop, men også hjemmeside, hvor der kan tilknyttet forum, nyhedsbrev og meget mere... Så er du på udkig efter noget der er "mere end en webbutik", som er meget nem at finde ud af ? SÅ er det her. Du kan fx. se mere end 1300 gratis designs her : www.joomleos.de , eller købe mere prof designs for ca. 250kr. Jeg tilbyder også stabile webhosting (ikke 9kroners billige webhoteller, som nogle vidersælger for mange penge), og hvis man hoster hos mig, så er opsætningen gratis. Her snakker vi løsninger , som er STABILE (fx one.com har pt MANGE problemer med det nye PHP5), med en oppetid på mindst 99.9%. Jeg opsætter også kategorierne som i ønsker i webshoppen, sætter joomla op med nyhedsbrev osv. Og i får adgang til at spørge i forum og direkte email support. Så prisen for amino rabat er 1750, eller første måned på et webhotel gratis. Du kan også vælge total løsninger, dvs. alt sørger jeg for, se mere på www.granholm.dk Ja, og har du læst lidt rundt, har nogle sat spørgsmålstegn ved mine priser, om det nu kan passe de er så billige... JA, hvorfor skal jeg kræve 700kr i timen ? Nej, her spilles med fair priser. |
Granholm IT og PC support:Ja, og har du læst lidt rundt, har nogle sat spørgsmålstegn ved mine priser, om det nu kan passe de er så billige... JA, hvorfor skal jeg kræve 700kr i timen ?
Fordi at det gør man, hvis man er god nok.. det er ganske simpelt.