Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Joomla shop... eller webshop 1750 !

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan ikke dy mig, når folk skriver tilbud (og låser tråden - suspekt ikke), og en anden kommer med et tilbud til halv pris... Så slår jeg da bare prisen Big Smile

Jeg vil give alle et tilbud på Joomla Virtue mart.. Dette er ikke bare en webshop, men også hjemmeside, hvor der kan tilknyttet forum, nyhedsbrev og meget mere...

Så er du på udkig efter noget der er "mere end en webbutik", som er meget nem at finde ud af ?

SÅ er det her. Du kan fx. se mere end 1300 gratis designs her : www.joomleos.de , eller købe mere prof designs for ca. 250kr.

Jeg tilbyder også stabile webhosting (ikke 9kroners billige webhoteller, som nogle vidersælger for mange penge), og hvis man hoster hos mig, så er opsætningen gratis. Her snakker vi løsninger , som er STABILE (fx one.com har pt MANGE problemer med det nye PHP5), med en oppetid på mindst 99.9%.

Jeg opsætter også kategorierne som i ønsker i webshoppen, sætter joomla op med nyhedsbrev osv. Og i får adgang til at spørge i forum og direkte email support. Så prisen for amino rabat er 1750, eller første måned på et webhotel gratis.

Du kan også vælge total løsninger, dvs. alt sørger jeg for, se mere på www.granholm.dk

Ja, og har du læst lidt rundt, har nogle sat spørgsmålstegn ved mine priser, om det nu kan passe de er så billige... JA, hvorfor skal jeg kræve 700kr i timen ? Nej, her spilles med fair priser. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:46

Granholm IT og PC support:
Ja, og har du læst lidt rundt, har nogle sat spørgsmålstegn ved mine priser, om det nu kan passe de er så billige... JA, hvorfor skal jeg kræve 700kr i timen ?

Fordi at det gør man, hvis man er god nok.. det er ganske simpelt. 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:52

hehe... ja ok, så må jeg jo hellere tage 1500kr i timen Big Smile 

www.hadstencomputer.dk

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 15:14

Big Smile  Yes

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:42

Ja, og har du læst lidt rundt, har nogle sat spørgsmålstegn ved mine priser, om det nu kan passe de er så billige... JA, hvorfor skal jeg kræve 700kr i timen ? Nej, her spilles med fair priser. 

Fordi du ikke vil tjene noget?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:40

Lad mig se.. Som pædagog tjener jeg 129kr i timen, og i firmaet 200-250kr, sååå, er tilfreds. Tror også kunderne kan lide at betale 1/3 af hvad man "normal" gir Smile

www.hadstencomputer.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:01

Hej Granholm

Jeg har da læst et par af dine indlæg, og surfet din side. Og jeg synes bestemt dine priser virker meget rimelige, de nævnte priser synes jeg meget godt reflekterer mængden og kvaliteten af arbejdet.

Men din holdning til prissætning, når du spørger om hvorfor du skal kræve 700 kr. i timen? Svaret er vel oplagt, det skal du gøre hvis du kan. Hvis du ikke kan, så synes jeg, da du skal interessere dig for hvordan du kan få mere i timen.

Ovenstående gælder selvfølgeligt ikke, hvis du har en grundlæggende filantropisk lisfilosofi, bare ikke noget at bruge flere penge til eller uendeligt mange timer (Så er jeg misundelig :-) ).

Jeg startede selv for over 10 års siden, med en time pris på 150 kr i timen, og idag ville jeg være meget ked af at skulle gå til 700 kr. i timen.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:01

Tror også kunderne kan lide at betale 1/3 af hvad man "normal" gir Smile

Det tror jeg ikke du skal regne med altid er gældende.
For mange er deres webløsninger en vital del af deres forretning og/eller kommunikationsstrategi og de ønsker derfor en høj grad af service og support samt kvalitet i det udførte arbejde.
Derfor har de heller ikke noget imod at betale prisen for at der kan sidde mennesker på fuldtid og stå standby når de har supportspørgsmål. De vil gerne have kvalificerede leverandører og har derfor heller ikke noget imod at betale nok til at medarbejderne i leverandørvirksomheden fra tid til anden kan komme på diverse kurser og på den måde at vedligeholde og opgradere deres viden.

Jeg har intet imod at folk som dig der driver sin forretning på sekundær basis ved siden af et andet job, sælger dig selv billigere end os der arbejder fuldtid (+) for i skal selvsagt ikke afholde samme udgifter som os og i forventes heller ikke at stå standby konstant indenfor alm. kontortid. Dog irriterer det mig grænseløst at du gentagende gange opfører dig nærmest hånligt overfor andre fordi de tager mere end dig. Dine beskyldninger mod Martin Tygsen er direkte usmaglige og jeg kan til stadighed ikke forstå din baggrund for at gøre det. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:13

Det ser jeg frem til lundsby Smile

Ej, jeg er glad nok for det som jeg tjener, og alle de gode oplevelser det giver.

Nicolai, jeg er ikke tilgængelig 8-12, med så fra 12-22, og lørdag + søndag uden merberegning.

Backup og opdateringer fx. sker ofte efter 22 eller lørdag nat, hvor folk ikke bruger deres fx. butikker.

Men jo, jeg syntes ikke jeg vil "tømme folk for penge", bare fordi "man kan". Ved at mange gerne vil tjene kassen, på kort tid, men så er jeg "ikke en af dem"... Smile

www.hadstencomputer.dk

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:18

Nicolai Lønne:

Tror også kunderne kan lide at betale 1/3 af hvad man "normal" gir Smile

Det tror jeg ikke du skal regne med altid er gældende.
For mange er deres webløsninger en vital del af deres forretning og/eller kommunikationsstrategi og de ønsker derfor en høj grad af service og support samt kvalitet i det udførte arbejde.
Derfor har de heller ikke noget imod at betale prisen for at der kan sidde mennesker på fuldtid og stå standby når de har supportspørgsmål. De vil gerne have kvalificerede leverandører og har derfor heller ikke noget imod at betale nok til at medarbejderne i leverandørvirksomheden fra tid til anden kan komme på diverse kurser og på den måde at vedligeholde og opgradere deres viden.

Jeg har intet imod at folk som dig der driver sin forretning på sekundær basis ved siden af et andet job, sælger dig selv billigere end os der arbejder fuldtid (+) for i skal selvsagt ikke afholde samme udgifter som os og i forventes heller ikke at stå standby konstant indenfor alm. kontortid. Dog irriterer det mig grænseløst at du gentagende gange opfører dig nærmest hånligt overfor andre fordi de tager mere end dig. Dine beskyldninger mod Martin Tygsen er direkte usmaglige og jeg kan til stadighed ikke forstå din baggrund for at gøre det. 

Jeg må være enig. Kender en gut der tager 4500 (pund) i timen for sin rådgivning. Det gør han fordi at han kan. (og måske fordi han har så meget erfaring at han ved hvad der virker -og fordi det virker hver gang)

Lad nu være med at underbyde priser hele tiden. Det er utroværdigt..

Det er sku ikke hvad du putter i automaten. Det er det der kommer ud...

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Side 1 ud af 4 (36 indlæg)