Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nægter at tilbagebetale penge, trods overskredet tidsfrist

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hygum:

Man kan jo også rate her på amino. Og jeg har brugt freelancer.com rigtig meget, og flere af deres ratingsystemer synes jeg ikke siger noget. Men Amino kunne opgradere deres freelancer afd, så det var muligt at afgøre tvister - man kunne endda have et panel fra branchen af store og små firmaer og kunder til at give deres indstillinger i tvister, der ikke er nemme at afgøre i en retssal.

Til Aze:

1) Glem de 5000

2) indse at anocroc har ret i, at du skal give en del mere for en god shop og en god leverandør (jeg selv tager ca. 6500 for en standard magento uden design)

3) Brug den offentlige gabestok: Fortæl her i tråden hvem firmaet er, eller advar dem om, at du vil gøre brug af den offentlige gabestok for at se om det får dem til at betale. De skal selvfølgelig have lov at svare indenfor rimelig tid.

Thomas

Jeg taler om Amino Freelancer ....

Punkt 3. er ikke tilladt her på Amino - netop derfor det ville være en fordel med al trafik igennem Amino freelancer

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:28

Jesper Laugesen:

Blot en tanke - og ikke at det hjælper dig i den aktuelle sag...

Men vi ser jo snart dagligt folk der mener at være blevet "snydt" her på Amino.

Hvorfor ikke forlange at alle tilbudstråde skal køre via Freelancer, hvor der er mulighed for at rate udbyder efter endt opgave. ?

Kunne man ikke slippe for "de værste" af udbyderne på denne vis, til gavn for både de dygtige og reelle af slagsen samt ordregiver ?

Ligeledes kunne alle "Tilbud søges" oprettes derinde, og kun Plusmedlemmer byde ind.

Så slap man samtidig for den hær af ukendte profiler, der kun kommer ind og deltager i mere eller mindre relevante tilbudstråde, og på den måde sniger sig uden om plusmedlemskabet.

Dette vil give ekstra værdi til både Amino og plusmedlemmerne, samt større sikkerhed for ordregiver.

Yes Vældig god ide.

Er lige blevet snydt af en for godt 14.000 kr.

Da den ikke er via Freelancer kan jeg ikke rate den vej.

Men kan selvfølgelig gøre det via Trustpilot m.m.

ja han er momsregistreret, og jeg har planer om at forfølge ham af rettens vej.

Ja han er også på Freelancer, dog med o resultater indenfor alt.

Han henter opgaver via diverse tråde herinde. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Jeg taler om Amino Freelancer ....

Punkt 3. er ikke tilladt her på Amino - netop derfor det ville være en fordel med al trafik igennem Amino freelancer

Ja lige præcis.

Så slap Amino også for overvågning af forskellige firmaer, om de blev udhæng herude i stedet.

Så kunne man som opgaveudbyder, netop se efter rating inde på Freelancer, ligesom på Trustpilot m.m.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:56

Jesper Laugesen:

Men vi ser jo snart dagligt folk der mener at være blevet "snydt" her på Amino.

Hvorfor ikke forlange at alle tilbudstråde skal køre via Freelancer, hvor der er mulighed for at rate udbyder efter endt opgave. ?

Kunne man ikke slippe for "de værste" af udbyderne på denne vis, til gavn for både de dygtige og reelle af slagsen samt ordregiver ?

Ligeledes kunne alle "Tilbud søges" oprettes derinde, og kun Plusmedlemmer byde ind.

Jo, men det afhjælper ikke paraokset i forventingerne: 5000Kr for en professionel leverance af en webshop på 14 dage.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:57

Nils:
Jo, men det afhjælper ikke paraokset i forventingerne: 5000Kr for en professionel leverance af en webshop på 14 dage

Det ville si de mest useriøse udbydere fra + feedback fra kunder ( eller rating i det mindste)..

Jeg tror ikke  du  kan forvente at potentielle kunder skal kende "rigtig" pris - det gælder i hvert fald ikke på ret mange markeder :)

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:11

Mange tak for jeres gode svar.

Bare lige for at slå det fast, så er jeg IKKE blevet snydt, forstået på den måde at firmaet HAR tilbudt at lave shoppen færdig. Så det er egentligt ikke det, der er problemet i sagen...

Mit problem er egentlig at jeg føler mig elendigt behandlet som kunde, og at jeg derfor ikke har et ønske om at fortsætte mit samarbejde med firmaet, da jeg simpelthen mangler troen på at det vil fungere fremadrettet. Og netop fremadrettet har jeg brug for et firma som jeg virkelig klinger med fra starten.
Jeg har mange ting som jeg gene vil have lavet på min side, efterfølgende, og det er derfor ultra vigtigt at jeg føler at virksomheden agerer professionelt, hvilket langt fra har været tilfældet her.

Jeg er klar over at 5.000,- kr overhovedet ikke er noget for en shop, men når man som forhandler udbyder en vare, eller ydelse til en selvsat pris, så skal man også kunne levere den, uanset hvor lav denne så måtte være...Dertil skal også siges at normalprisen på den løsning jeg valgte er 10.000,- kr, så det er trods alt en slat mere, selvom vi stadig er i den lave ende.

Jeg kan sagtens acceptere at sådan noget tager tid, men det jeg har meget svært ved, er at man ikke taler lige ud af posen, og siger tingene som de er. Jeg HADER sådan noget. Når man som kunde får at vide at der arbejdes intenst, og at der er brugt flere dage og aftener på det, så regner man selvfølgelig med, at der rent faktisk arbejdes på det...Indtil man hører det for 3 gang...Og indtil man efter en måned modtager noget der ligger så langt fra det ønskede som overhovedet muligt. Ærlig talt føler man at man bliver forsøgt "spist af" med et eller andet tilfældigt.

Bare for at sætte det lidt i perspektiv, så havde min "første" webudvikler (som var ham jeg droppede), sendt mig 4 vidt forskellige layouts efter 3 dage, hvoraf vi så valgte at arbejde videre med det ene, og hvor jeg igen modtag flere forskellige eksempler på hvordan detkunne se ud. Der skete dog nogle andre ting der gjorde at vi afsluttede samarbejdet, men vi var begge enige om at det var trukket lidt for meget ud, og afsluttede det pænt og sobert. 

PS: Jeg har modtaget flere PMs fra folk der ønsker at vide hvilket firma der er tale om, men for lige at slå det fast, så er jeg ikke interesseret i at hænge dem ud, da jeg stadig håber på at finde en løsning.

Vil i mene at jeg skal bide i det sure æble, og lade firmaet lave min shop færdig, og så finde én der kan overtage den? Eller vil det kunne svare sig at køre sagen videre?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:43

Forklar din freelancer at han skal levere siden inden for 14 dage, og gør han ikke dette, skal han vide du går til Paypal.

Jeg ved at Paypal, før har taget sager hvor kunden ikke får sin vare alvorligt. så mon ikke også de gør det her.

Paypal, hævder jo at være et firma som sikre dig dine varer du betaler for via dem.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 18:06

Der skulle vel aldrig være tale om personen, der laver nye tilbud med komplette webshops og nyligt har reklameret for et webbureau i et nyt navn? 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 18:18

Aze:
Bare lige for at slå det fast, så er jeg IKKE blevet snydt, forstået på den måde at firmaet HAR tilbudt at lave shoppen færdig. Så det er egentligt ikke det, der er problemet i sagen...

Hvis du bliver træt af at vente på den shop

kan du her købe en shop fra Thomas fra wuuzuu.dk for kun 1000 kr med 24 timers levering

http://www.amino.dk/forums/t/228328.aspx

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:59

Aze:

Hej Aminoer.

Håber at I kan hjælpe mig, da jeg er v

Hej

Hvad siger jeres kontrakt? - Da det er B2B er det jo hvad i har aftalt der gælder.

Der er noget der 'mangler' i det du har fortalt os... De 30 dages leveringstid er først noget du nævner da de ER gået. - Har i kontrakt på levering inden 30 dage?

Hvis du har en sådan kontrakt, så er det jo bare en småsag. - Hvis ikke, tjaaa.... Så kan de jo for så hvidt levere om et år!

Hvad har i aftalt omkring godkendelsesprocedurer? - Hvor meget skal du godkende under vejs?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)