hejsa, kræv bindende dato for hvornår varen bliver leveret og bliv ved med at presse for en Fast dato.... derefter i når du har fået denne mail skal du få dem til at acceptere at hvis produktet ikke er færdig til den dato de lige har givet løfte om at den er færdig så skal de aflevere det de har lavet indtil nu og du vil lade en anden færdiggøre det på deres regning. det er den måde jeg ville presse dem på. det vigtige er at få et løfte om en dato for aflevering til at starte med og få dem comitted. Jeg håber mit indlæg giver stof til løsning for dig. |
Hvis du har benyttet paypal til betaling. så kn du få tilbageført beløbet. det eneste du skal gøre er at klage til paypal. inden der er gået 60 dage. så tager de sagen op og det er en god ide at sende de emails med som du har. så går der 4-5 dage og du har pengene igen. har prøvet det med en udvikler i usa der ikke leverede det aftalte til tiden. og her må man jo sige at 14 dage vil være en rimelig leveringstid. da andre vebshop producenter leverer inden for 1 - 2 uger. og at samtidigt har gjort opmærksom på at du skal have shoppen hurtigt.
du kan også ophæve handelen hvis det købte afviger væsentligt fra det du har bestildt.
og det må man jo sige når de har valgt at ignorere dine farvevalg og ønsker for din side
du kan se køberbeskyttelse reglerne her.
https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/paypal-safety-and-security