Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 14 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Paymill har jeg ikke hørt om før. Er der andre, der har erfaringer med denne løsning som de vil dele? :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 20:30

Jeg kan bare fortælle, at Paymill er til fem stjerner indtil videre. Det ser ud til at være lidt billigere end Paypal, og helt integreret i shoppen. Fantastisk tilmeldingsskema og "cockpit". Som selvstænding erhvervsdrivende ser det ud til man slipper med den online tilmelding. Mangler nu at finde elelr modtage de to api keys.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53

Ved du, om de tager imod Visa DK? Umiddelbart ser det da firnuftigt ud. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 33
Fra  una LIVING Skrevet kl. 21:00

Jeg skulle mene at de taget imod VisaDankort, siden det er ligesom et rent Visa.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 22:49

Ja, hvad jeg har googlet, kan der ikke være tvivl om at de tager en række kort som Paypal. Derudover er der en en bankoverførsel og hurtig tjekud, og der er koder til knapper og andet. 

Men jeg kan ikke finde ud af hvor længe det tager inden man kan have sin omsætning i egen bank.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:53

Hvad så med hensyn til SSL når Paymill kører direkte i kassen på f.eks. woocommerce?

Skal jeg så selv sørge for en sikkerhedskryptering på sitet, eller hvad?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 07:19

Lyder positivt og har tjekket paymills hjemmeside, hvor jeg dog synes, at det er svært af få nogen løsninger at se i billeder og prøvede at besøge deres kunders hjemmesider, så det er svært at vurdere hvor godt deres løsning fungere og anmeldelserne på trustpilot ser absolut ikke lovende ud, men er spændt på at høre mere

http://www.trustpilot.dk/review/www.paymill.com

mvh

Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 08:25

Trustpilot kan ødelægge enhver forretning, hvis der bare er et par utilfredse kunder. Når jeg får mine keys om et par dage fra Paymill, kan jeg rette kraftigt op oå den balance med 5 stjerner.

Jeg vil tro grunden til de utilfredse kunder, er at Paymill dengang ikke havde en så god tilmeldingsprocedure. Nu er den til 5 stjerner.

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:32

Men hvad med sikkerheden hos dem, er der nogle der ved om der er styr på det??

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 16:01

Jørgen Arvid Jacobsen:
Jeg vil tro grunden til de utilfredse kunder, er at Paymill dengang ikke havde en så god tilmeldingsprocedure.

Nu er Paymill røget ned på 3 stjerner fra mig.

Jeg fik netop en mail fra dem med en alenlang liste over dokumentation der mangler. Det drejer sig fx om alle mulige terms and conditions om alt muligt de ikke kan se, men som jeg er sikker på, står på dansk på vores shop. Muligvis kræver de at de formaliteter er listet samlet i shoppen på een side.

De savner VAT ID. Jeg vid ikke hvad det er. Troede det var det samme som CVR? Og har man ikke det, så kan de bruge "copy of your Unique Taxpayer Reference / tax code from the local financial authority".

Jeg har svaret, at de må kigge en gang til på mine shopsider, og sende en revideret liste til mig.

Nogen der har oplevet det samme? Deres bank kræver åbenbart 10 gange mere dokumentation end Paypal??

Nu burde man oprette en tråd om Paymill, Yourpay er der ikke meget af mere her.

Side 14 ud af 34 (335 indlæg)