Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At flytte til USA

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

snc:
men kan du anbefale en super god immigrations advokat ? Jeg VIL flytte derover om 2 år, senest,

Du skal slet ikke tro det er blevet nemmere :) i øvrigt er en god advokat ikke nok der er flere faktorer som spiller ind :)

/allan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pernille det er meget lang tid siden jeg har haft med immigrationsadvokater at gøre. Ham jeg brugte sidst var virkelig dygtig, men heller ikke helt billigt:

Richard D. Steel
Steel, Rudnick & Ruben
1608 Walnut Street, Suite 1500
Philadelphia, PA  19103

215-546-4333 (voice)
215-546-4222 (fax)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Tak for super hurtigt svar som altid - det er værdsat - ved godt det  ikke er nemt, og at det er dyrt...men jeg er parat nu Big Smile

God weekend herfra, mvh Pernille 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:00

Nu hvor denne gamle tråd tilsyneladende er vågnet op fra de døde, vil jeg lige knytte en kommentar til det, en person sagde om, at han ikke ville bruge green card-lotteriet - han spiller jo heller ikke lotto.

Til det vil jeg sige, at chancerne for at vinde i green card-lotteriet faktisk er ganske hæderlige (én eller to til 100, om jeg husker rigtigt), mens chancen for f.eks. at vinde de 75 millioner, der var på spil i onsdagens Lotto-trækning, var én til 98 millioner!

Hvis man bare vil bo i USA, skal man selvfølgelig ikke lade sin fremtid afgøre af en lodtrækning, men den 1-2 procents chance for at vinde, der er, er høj nok til, at det er en ekstra mulighed, der ikke er værd at lade gå fra sig, når det nu er gratis og let at deltage.

dvlottery.state.gov

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 07:28

snc:

Hej Mikkel,

Ved godt, dette er en meeeeget gammel tråd - men kan du anbefale en super god immigrations advokat ? Jeg VIL flytte derover om 2 år, senest, og kan forstå, det er noget, der tager tid? Tak og hilsen, Pernille

Du kan også bruge de advokater, vi brugte - og vi fik jo som bekendt vores visa Big Smile http://www.usa-eurolaw.com - Tal med Anne Grete eller Finn Martensen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57

Hej Thomas, nå ja havde h elt glemt at du bor i USA nu Big Smile Håber det går godt derovre, og I nyder det. Kan vel ikke andet, når I hører om vores is-vinter herhjemme ! Hvor lang tid tog det at få jeres visa igennem ? Mange hilsener Pernille   

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:13

Processen varede en 4-5 måneder i alt. Vi har et E2 visum - se mere her http://en.wikipedia.org/wiki/E-2_visa

Selve mødet på ambassaden i København sidste år varede et kvarters tid, og vi fik svar med det samme. Og det var jo positivt, hvilket var ganske rart, når vi nu havde etableret virksomhed her i USA, købt bil og meget mere.

Og det går ikke bare godt herovre - det går mere end perfekt. Alt uden undtagelse har overtrumfet selv vores mest vilde drømme.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:26

Det handler bare om at smide nok penge på bordet så får du et E2 visum Big Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:32

Remydk:
Det handler bare om at smide nok penge på bordet så får du et E2 visum Big Smile

Ok man kan købe sig til meget i USA men ikke alt, hvis din baggrund ikke tillader det kan du ikke købe dig til noget!

/Allan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:37

Nu har jeg ikke selv købt mig til et E2 visum, men jeg tror medmindre du står med en bombe i din turban, at det kan lade sig gøre. Smile

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)