Hej,
Alex, fandt du ud af om det var muligt at have nogen til at stille en garanti for en ?
Ville være fint hvis man kunne få nogen til at stille en garanti for en og derved opnå visum.
Indtil videre har jeg bestemt mig for at rejse derover på turist visum (90 dage) og kalde det ferie.
Da jeg vil være selvstændig er der alligevel intet til hindre for at jeg arbejder alligevel.
Ville dog gøre det hele lidt lettere hvis jeg i det mindste ikke var bundet af 90 dages reglen.
Dog vil det nok i første omgang ikke gøre noget da jeg alligevel sikkert vil have en trang til lige at komme hjem til sommer.
Det løser selvfølgelig ikke problemet med at jeg gerne ville kunne arbejde på almindelig vis ved siden af da jeg ikke er sikker på en fast indkomst ved mit selvstændige arbejde.
Er der iøvrigt nogen der ved om det er muligt at købe en åben billet til USA så man selv kan bestemme sit hjemrejse tidspunkt inden for de 90 dage ?
Den amerikanske
skat ville selvfølgelig være værd at tage med i længden.
Da jeg regner med at være at finde omkring Miami Beach - Florida (South Beach nærmere betegnet), så er 0% i indkomst skat og 6-7-8 % i virksomheds skat da ikke at fornægte (eller hvad tallene nu er på) :)
ps. har deltaget i lotteriet i 3 år og stadigvæk intet held.