Det lyder som om at du ikke vil have kunder der stiller krav til dig ?. Er det fordi du ikke mener du er i stand til at sælge dem en løsning der kan give dig overskud ?. Så er det måske dig der er en dårlig sælger og ikke kunderne det er galt med ?. Måske det er det samme der er galt med Bankerne ?. Man har jo før hørt om dårlig rådgivning fra Bankernes side |
Thomas Frost:F.eks. hvis en kunde vil have en hjemmeside, men budgettet er mindre end det koster at aflønne vores folk. Så giver det underskud for os, for selve starten. Hvis kunden samtidig er trafiktung men kun betaler ganske lidt for hosting, så er det også en dårlig forretning løbende.
Så ved at se på antallet af udviklingstimer og udgifter, i forhold til startprisen og løbende indtægter har jeg en ret god ide om kunden kommer til at give overskud eller underskud.
Det er ikke altid jeg med kan vide om en kunde kommer til at give underskud med sikkerhed, men jeg har en ret god ide om det kommer til at give overskud.
For mig lyder det nu mere, som om Thomas er en fornuftig mand med en vis erfaring.