Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mage til arrogant bank kender jeg ikke!!!

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Æv hvor bliver man bare frustreret når man som iværksætter den ene uge gladeligt får hjælp til at oprette en erhvervskonto, men skal pga. omstrukturering fra enkeltmandsvirksomhed til ApS, opkræves for 5000 kr af samme bank!!!

Klagede min sang, men uden at det hjalp... de havde nemlig lige indført gebyrer for ALLE... også selvom jeg nu mente at det jo var en igangværende sag, så derfor var det lidt urimeligt at banken uden at nævne det nye gebyr, bare sender en regning. Det skal lige siges at bankrådgiveren selv sagde at det bedste var at lukke kontoen for at oprette en ny... kom ikke og sig at han ikek havde en skjult dagsorden! Det værste var den nedladende måde han snakkede til os på.

Både bankrådgiver og bankdirektøren var lige arrogante og der gider jeg bare ikke smide mine fremtidige midler.

Nogen der kender en god bank der ikke tager det vilde for en basis erhvervskonto uden kassekredit eller lån o.l.?

Hvem bruger i? Er lidt nysgerrig... ringede nemlig rundt til 7-8 banker uden særligt gode muligheder for nyetablering.

Har skrevet til Andelskassen JAK. som virkede mere imødekommende, men nu får vi se. 

Nykredit sendte mig en liste med 25. punkter de ville kende til før de overvejer at flytte mine privat konti, børnenes opsparringer og vil etablere en erhvervskonto!!! 

God aften... 

Dagens dejlige oplevelse var at investor lige overførte 100.000 kr til os :) weeee... så begynder det sjove med at få produkter hjem fra fabrikken endelig. Sikken dag!

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 21:27

Har ikke betalt noget for min erhvervskonto hos Nykredit. Har dog også min privatkonti der.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sue,

jeg ved ikke om du har prøvet Arbejderne Landsbank i Herlev.

Inden jul talte de i hvert fald om, at de godt kunne tænke sig flere erhvervskunder.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:33

Mads... Nykredit tager 1000 kr for oprettelse og 1000 kr for netbank adgang... rimelig pris. Sådan lød det i hvert fald idag.

Stig.. det lyder godt, dem kunne jeg da tage fat i og høre imorgen... man bliver så træt af at så lidt skal betyde så meget, men det er mere princippet i deres arrogance. Ved godt jeg er en lille fisk, men jeg kan jo blive stor en dag :)

Tak for råd.

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:33

Nogle gange er det utroligt hvordan bankerne ser på virksomheder i opstartsfasen, der ikke lige har flere millioner i omsætning, så er man pludselig en udgift på trods af man hverken har lån, kassekredit og allerede har en investor klar med 100.000 som du skriver!!

Vi oplevede nogenlunde det samme med en anden bank, som på trods af at vi kunne præsenterer indtægt, ingen gæld eller behov for lån ikke mente de kunne hjælpe os!

Vi bruger Nørresundby Bank, hvilket selvfølgelig giver nogle geografiske udfordringer hvis ikke i er fra Nordjylland, men hvis I er, så tag kontakt til dem, kan varmt anbefales!!

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:44

Sue:
man bliver så træt af at så lidt skal betyde så meget, men det er mere princippet i deres arrogance. Ved godt jeg er en lille fisk, men jeg kan jo blive stor en dag :)

Hej Sue,

jeg forstår dig så udmærket godt.

Man skal have tillid til sin bank og føle sig godt behandlet og de skal naturligvis være til at handle med. De virker da også noget firkantet. 

Lur mig om de ikke vil give dig en rabat når du fortæller, at du vil skifte bank.

God jagt - du må gerne melde tilbage omkring AL i Herlev.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:45

Hej Peter.

Nej vi er fra Herlev :)

Men tak for rådet. Det er vigtigt at vi har en bank som vi kan besøge fysisk... vi har børn der synes det er sjovt at sætte penge ind på deres kontoer og generelt kan jeg bare bedre li at have personlig kontakt med dem der håndterer vores penge :)

Men flytter vi til nordjylland så skal jeg huske det :)

Tak for svar.

Mvh Sue

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sue

Det er svært at få ny bank for lille erhvervskunde,  hvis de overhoved gider have dig som kunde skal du forvente at de også kræver at du har dine private bankforretninger i samme bank.  da  jeg  har selv havde problemer med at finde en ny bank til mit Aps, valgte jeg at søge prof bank rådgivning  hos firmaet Advisement som indenfor meget kort tid skaffede mig en fornuftig bank. Prøv evt. at tage en snak men ejeren Jens Haar så skal du nok få fornuftigt rådgivning.

www.advisement.dk  

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:48

Hej Stig...

Jeg sagde til dem at jeg ville tage alle mine konti og flytte hvis jeg fandt en bank der var interesserede i at have mig som kunde. Det var de iskolde over og virkede nærmest glade for at slippe af med mig haha... jeg synes ellers selv jeg var meget rimelig, indtil de begyndte at ændre tone.

Jeg finder mig ikke i pis...

:) 

Ja ik... er det ikke helt almindelig kotume at passe de kunder der har smidt deres penge hos dem i over 20 år? Det skulle man tro.

:9

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:52

Man skal vel altid se to sider af en sag. - Jeg tænker ikke kun på denne.

Men hvorfor koster det flere tusinde for nogle, mens det ikke koster en krone for andre?

I DJS og Nordea har jeg oprettet erhvervskonti, det koster intet. ..... Jo, et kort gebyr på vist 150,- pr. år pr. kort. - Men det er jo ikke for kontoen.

Side 1 ud af 9 (81 indlæg)