Æv hvor bliver man bare frustreret når man som iværksætter den ene uge gladeligt får hjælp til at oprette en erhvervskonto, men skal pga. omstrukturering fra enkeltmandsvirksomhed til ApS, opkræves for 5000 kr af samme bank!!! Klagede min sang, men uden at det hjalp... de havde nemlig lige indført gebyrer for ALLE... også selvom jeg nu mente at det jo var en igangværende sag, så derfor var det lidt urimeligt at banken uden at nævne det nye gebyr, bare sender en regning. Det skal lige siges at bankrådgiveren selv sagde at det bedste var at lukke kontoen for at oprette en ny... kom ikke og sig at han ikek havde en skjult dagsorden! Det værste var den nedladende måde han snakkede til os på. Både bankrådgiver og bankdirektøren var lige arrogante og der gider jeg bare ikke smide mine fremtidige midler. Nogen der kender en god bank der ikke tager det vilde for en basis erhvervskonto uden kassekredit eller lån o.l.? Hvem bruger i? Er lidt nysgerrig... ringede nemlig rundt til 7-8 banker uden særligt gode muligheder for nyetablering. Har skrevet til Andelskassen JAK. som virkede mere imødekommende, men nu får vi se. Nykredit sendte mig en liste med 25. punkter de ville kende til før de overvejer at flytte mine privat konti, børnenes opsparringer og vil etablere en erhvervskonto!!! God aften... Dagens dejlige oplevelse var at investor lige overførte 100.000 kr til os :) weeee... så begynder det sjove med at få produkter hjem fra fabrikken endelig. Sikken dag! |
Har ikke betalt noget for min erhvervskonto hos Nykredit. Har dog også min privatkonti der.