Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp er min animations video god

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en brainstorm er den vel fin nok.

Du skal nok lige arbejde lidt med at få den gjort mere visuel og knap så meget tekst.

dernæst skal du "bløde" det abonoment så den ikke har pwotoon reklamer.

Eller synes jeg det er en fin startervideo, med god brug af powtoon.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg - dicm.dk:
Glemte lige: Hvis du vil have lavet en professionel video, så kan de her måske være en løsning: http://animation.mu/priser/ 

Tak for henvisningen

Oktay:
Heej venner jeg har lavet en gratis animations- Video/reklame og har tænkt mig, at sætte den op på min facebook gruppe. Jeg vil derfor høre om det virker alt for uprofisionel. Tusind tak for jeres hjælp . 

Hvis du gerne vil have lavet en professionel video fra bunden, så kan vi hjælpe dig. På vores hjemmeside kan du læse mere om priser og selve processen, samt du kan se videoer vi har lavet for vores kunder.

Du er velkommen til at kontakte mig på dennis@animation.mu hvis jeg skal hjælpe dig videre med en animationsvideo.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes sådan set den er meget sjov og jeg synes ikke du skal skamme dig over, at lægge den op på din side eller på facebook. Jeg blev da nysgerrig efter hvem du er, fordi videoen er tilpas kitch. Havde du solgt jakkesæt, boremaskiner eller hjemmesider, så havde den været et "no go", men jeg synes faktisk den passer ret godt til det produkt du tilbyder.

Samtidig så tror jeg dine kunder vil sætte pris på, at du ikke ofte 10.000 kr. på en reklame. Det synes jeg ville sende et helt forkert signal.

Håber videoen giver pote for dig Big Smile

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu heller ikke det er så slemt. I forhold til din forretning kan jeg ikke se det kan skade. Glem ikke hvordan Lars Larsen startede med de første reklamer på landsdækkende TV.

Men derudover så ville lidt billeder være godt - noget der viser jeres personlighed. Og skulle du gå hen og købte en film, så kan den måske genbruges med mellemrum.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener seriøst ikke du har givet 7.000 for den videoSurprise

Så vil jeg da kraftig anbefale dig næste gang og gå ind på fiverr.com hvor du kun giver 5$ for en ligende 

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel. Tak for din besked. Jeg kan fortælle, at den har givet rigtig god respons og kunderne har fået et stort smil på læben :) - Jeg tror, at mange her inde har misforstået videoen. Jeg ved udemærket godt, at der ikke er nogen som vil invitere kæresten med på en lille kebabvogn. Det var mere for at lave lidt sjov. Og forresten så har der været over 200 visninger på 2 dage. Desuden er jeg også godt klar over, at hvis man blot betaler 7.000-15.000 kr for en prof video vil det self se bedre ud. 

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke givet penge for videoen. Jeg skrev, at hvis jeg skulle lave en prof video ville det koste omkring 7.000 kr

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chardiz.

Tv- og reklamemæssigt er der sket meget på 25-30 år, og både målgruppe og placering var noget helt, helt andet... :)

Men ja - man skal da starte et sted og alt behøver ikke være top notch, men derudover vil jeg mene denne film her er lidt for flad til målgruppen - desværre.

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oktay.
Som de andre siger, ser det for uprofessionelt ud. Tilfældigvis har min ven ovre i USA lige startet et firma, og han kunne godt bruge nogle kunder til lige at starte op.

http://crashdesigns.t15.org
Ps. Du kan godt skrive dansk i din email, han er dansker.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)