Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig pige i Gladsaxe kommune søger job!

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Teressa :) Fandt du ud af et job du kunne søge? 

Er der nogle som ellers kan hjælpe mig og Teressa med ideer til job i nærheden af Gladsaxe, samt Stevns og Køge? Jeg er som sagt ligeglad med hvilken slags arbejde undtagen avisruter... Og lønnen er for mit vedkommende ikke så vigtigt, kun at det bliver til over 300.kr om måneden.

Ser frem til at få nogle relevante svar omkring dette. 

Mvh. Frederik 

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

sådan må du ikke se på det lang fra i er også gode nok og har. selv haft job som 12-13 årige husker tydeligt mit første job var papir arbejde hvor jeg skulle sætte dem i orden med måneder uger og år osv. efter det var færdigt blev jeg smidt over i it afdelingen hvor jeg ordnede nummer på pakkerne. for at se om de ting de indholde var defekte og vil mene jeg fik 34 i time cirka . arbejde 4 timer om dagen og fik nok 4000 kroner om måneden. og var der vel nok i 1 års tid vil jeg tro  

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Sander:
Jamen respekt til dig for at være en 13-årig dreng overlegen i en diskussion og hænge vedkommende ud herinde. Godt gået Skype-Wink

Respekt til dig for din manglende fatteevne -  lad mig nu lige høre hvem det er jeg hænger ud?  Helt bevist oplyser jeg kun at det er en fyr på 13 år men intet navn.  Så hvor er problemet ??

om de er 12 eller 50 er da lige meget, er de 13 år kan de nok ikke køre en dialog på dit stadie ? , men der skal være plads til dem så venligst svar dem ordenligt

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er under 15 må jeg desværre informere dig at avisruter er den nemmeste måde at få arbejde på indtil du er er 15. pengene overstiger nok også over 300 kroner =)

Lyt til noget musik/lydbøger imens, det gør jeg og det gør mine arbejdsoplevelser væsentlig bedre =) 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det blevet usmageligt at takke nej til et arbejde som omdeler? Det er det senmoderne samfunds svar på slavearbejde. Især de små lokale aviser. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med hunde luftning? Sæt et opslag op i det lokale indkøbsmarked, så skal du nok få arbejde.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

jonathanhj:
HVIS EN PIGE ER GAMMEL NOK, som 14 årig, kan en sød og rar dreng også være gammel nok, som 13 årig :-)

Griner men nu er helt sikker meget kønnere end dig ;-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Gud Fader bevares en mærkelig holding at have til et job der giver løn -  Unge og deres forældre er sgu ved at blive lidt for forkælede her i Danmark.   efterhånden tror jeg mere og mere det er dine forældre der forventer at du skal have 60 - 75 kr. i time ,  hvis ikke det er dem har du så spurgt dem om det overhoved at værd at arbejde for den løn?¨'

Mærkelig holdning? Tag den løn du bliver lånet om timen og divider den med 2. Du får kun det halve ca.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan spørge på din skole om der er noget arbejde der. Jeg er 13 år, og tjener 57 i timen på at sætte bøger på plads, og lønnen bliver bedre jo ældre jeg bliver. 

Jeg håber du finder et arbejder du bliver glad for.

Mvh, Francis.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

jonathanhj:
HVIS EN PIGE ER GAMMEL NOK, som 14 årig, kan en sød og rar dreng også være gammel nok, som 13 årig :-)

Griner men nu er helt sikker meget kønnere end dig ;-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)