Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig pige i Gladsaxe kommune søger job!

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt irriterende, men i realiteten kan man faktisk bare høre musik imens :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

og min lokale avis udbringer + lidt reklamer baksede trækvognen op af min for lange og endnu ikke snerydede indkørsel medens jeg var ved sætte hunden ind i bilen for en tur i skoven. Heldigvis havde jeg en hundrekroneseddel helt løst i baglommen - og den fik han så med tak for, at han tog sliddet - Han pillede sin høretelefoner af og takkede pænt og trak videre - Det er da godt der er nogen der gør det arbejde.

Personligt kunne jeg undvære en del af de blade og reklamer, men fruen i huset, og hun bestemmer på det område, VIL ha dem Big Smile Man skal som altid vælge sin kampe med omhu

Tak til de der gider, og helt ok til de der vil noget andet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Tak til de der gider, og helt ok til de der vil noget andet

Fedt at der er nogle der gider tænke videre på denne måde.

Jeg har et knallert bud i mit område, der omdeler aviser kl. røv om natten. da jeg nogle gange også er oppe  og kaffen er færdig, ved at han skal bare banke på hvis der er lys, så er der serveret kaffe

Hvor skal der lidt til at glæde folk

Ps. jeg får ingen morgenaviser :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Brade: jeg tænker stadig, men jeg har fået Et par gode ideer og vil rigtig gerne høre flere:)

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor så mange mener at reklameomdeler/avisomdeler er så ringe et job. 

Jeg var reklameomdeler i et år, men blev nød til at stoppe pga. dårlig ryg - ellers havde jeg stadig omdelt reklamer den dag idag! 

Det skal lige siges at jeg var 13 da jeg fik jobbet som reklameomdeler. 

Jobbet er slet ikke så dårligt. Det at man får dårlig løn? Ja, det afhænger lidt af en selv, idet man er akkordlønnet. Så hvis du kan klare ruten hurtigere end hvad den er blevet sat til hos FK, ja så tjener du det mere i timen. 

Derudover er det et ekstremt frit job. Du har et stort spænderum hvor du selv bestemmer hvornår du vil omdele dine reklamer. Så på den mde har man rig mulighed for at passe sin skole ved siden af. 

Vi kan godt blive enige om at det er træls at omdele i vinterperioden, men i sommerperioden er det alletiders ;-)

Det var bare lige mit input til jobbet som omdeler. Jeg kan kun anbefale det, og desuden har man jo mulighed for at have endnu et arbejde ved siden af, i og med at arbejdstiden er så fri. 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune R.:
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor så mange mener at reklameomdeler/avisomdeler er så ringe et job.

 

Jeg forstår det nu udmærket.

Nu er det godt nok 7-8 år siden min søn gik med reklamer.

Hvis vi ( mor + far + søn) hjalp, og samtidig kørte ruten i bil, kunne lønnen presses op i 60-80 kroner pr. time

altså for 3 mands arbejde + benzin mv. :).

Så var det bedre at finde nogle hjemmelige pligter at give lommepenge for.

 

Noget helt andet - er der ikke en masse regler for hvad en 13-15 årig må lave ?

Jeg har f.eks en masse pakkearbejde - men det er jo nogle gange tunge pakker der skal løftes.

Ligeledes omkring arbejdstider ( ikke for tidligt/sent/længe)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Jeg forstår det nu udmærket.

Nu er det godt nok 7-8 år siden min søn gik med reklamer.

Hvis vi ( mor + far + søn) hjalp, og samtidig kørte ruten i bil, kunne lønnen presses op i 60-80 kroner pr. time

altså for 3 mands arbejde + benzin mv. :).

Så var det bedre at finde nogle hjemmelige pligter at give lommepenge for.

Ja. Men lønnen er jo heller ikke beregnet ud fra at man skal køre i bil 3 mand høj, for så kan det ikke lade sig gøre at tredoble timelønen. 

Udover lønnen har de også et pointsystem hvor du kan købe forskellige ting for de optjente points. 

Desuden handler det jo også om at opbygge noget erfaring med arbejde. Og samtidig blive ansvarsfuld. 

Jeg syntes at lønnen er helt fin alderen taget i betragting. Jobbet er lidt hvad man selv gør det til ;)

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rune R.:
Ja. Men lønnen er jo heller ikke beregnet ud fra at man skal køre i bil 3 mand høj, for så kan det ikke lade sig gøre at tredoble timelønen. 

 

Nej - det var nu blot for at illustrere hvor latterlig lav lønnen var. :)

Ansvarsfuldhed kan fint opbygges uden at lade sig udnytte på det groveste.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune R.:

Jesper Laugesen:

Jeg forstår det nu udmærket.

Nu er det godt nok 7-8 år siden min søn gik med reklamer.

Hvis vi ( mor + far + søn) hjalp, og samtidig kørte ruten i bil, kunne lønnen presses op i 60-80 kroner pr. time

altså for 3 mands arbejde + benzin mv. :).

Så var det bedre at finde nogle hjemmelige pligter at give lommepenge for.

Ja. Men lønnen er jo heller ikke beregnet ud fra at man skal køre i bil 3 mand høj, for så kan det ikke lade sig gøre at tredoble timelønen. 

Udover lønnen har de også et pointsystem hvor du kan købe forskellige ting for de optjente points. 

Desuden handler det jo også om at opbygge noget erfaring med arbejde. Og samtidig blive ansvarsfuld. 

Jeg syntes at lønnen er helt fin alderen taget i betragting. Jobbet er lidt hvad man selv gør det til ;)

Men det er det lønnen er lavet til.

Du KAN ikke tage en avisrute selv uden en bil på den tid de giver dig.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)