Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig pige i Gladsaxe kommune søger job!

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da blive lokal reklameomdeler, sådan nogle mangler de altid.

fk.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Ravn: Tror du glemmer at du snakker med en pige på 14 år, syntes bestemt ikke din tone og ordvalg er synderlig vel overvejet.

Du kunne måske have valgt bare at sige at du syntes det er for meget i løn. Jeg tror måske heller ikke det er alle 14 årige der har muligheden for at transportere sig selv alt for langt frem og tilbage og du kan da ikke andet at respektere hende for at passe sin skole.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

Ravn: nej, det er jo ikke alle der gør oprør mod sine forældre.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 13:02

Hvis du sætter dig ned og tænker lidt over, hvad du mener dine kompetancer kan bidrage med til en virksomhed, så vil du også hurtigere få en fornemmelse af, hvad og hvor du skal søge. Og her handler det bare om at være kreativ og komme ud og snakke med virksomhederne i stedet for at sende en mail eller et brev.

Så spørg dig selv; hvad er du god til? Hvad har du lyst til at arbejde med? måske også fremadrettet, såfremt det er muligt at finde et job hvori du kan få erfaring inden for dét område, du påtænker at uddanne dig til senere.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04

Jørgen Olsen: jeg ved godt det lyder sært, men jeg må ikke blive omdeler af forældre. De synes ikke at det er pengene værd og nogle af mine venner der er omdelere, hader det og ville ikke anbefale det

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:12

Hej Teressa.

Først og fremmest: fedt at se du gerne vil arbejde. Derefter: kedeligt at se du ikke vil omdele aviser.

En god idé, når man er i din alder, er at omdele aviser. Hvis du f.ex. omdeler aviser i et år eller 2, kan du skrive det på dit CV, og så har du ligepludselig noget erfaring som andre på din alder ikke har, fordi de ikke gider.

Omdeling er et skodarbejde med skodløn. Men sådan er det altså i starten. FK har en overenskomst, så man som ansat har nogle rimelige vilkår der gør, at de er til at holde ud.

Da jeg var i din alder arbejde jeg 7 dage i ugen, til en skodløn, en jeg fik mere i løn end da jeg fik udboende S.U. - og dengang havde jeg ikke en husleje mv. der skulle betales.

Det, jeg forsøger at sige er; det hjælper ikke at være kræsen. Kom ud og omdel de skodaviser for FK, få lidt erfaring på dit C.V. På den måde bliver du mere attraktiv, allerede i en tidlig alder, fremfor en der sidder med hænderne i skødet indtil de får et job, de synes passer dem, og du kommer hurtigere til attraktive jobs når du bliver ældre.

God vind med det.

Mvh.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 13:13

jacobfrom:

Tror du glemmer at du snakker med en pige på 14 år, syntes bestemt ikke din tone og ordvalg er synderlig vel overvejet.

Du kunne måske have valgt bare at sige at du syntes det er for meget i løn. Jeg tror måske heller ikke det er alle 14 årige der har muligheden for at transportere sig selv alt for langt frem og tilbage og du kan da ikke andet at respektere

Hvor er det langt ude det du skriver. 

Mht. løn har rigtigt mange unge en helt urealistisk forestilling om hvad de er værd i timen.  kræver man en forholdsvis høj løn må man også kunne retfærdiggøre at men er den værd, længere er den vel ikke?

Med hensyn til transport bor hverken jeg eller Teressa land uden på den jyske hede, Her går både S-tog og busser eller man kan cykle.  så jeg forstår ikke rigtigt din augmentation - I øvrigt er afstanden fra Gladsaxe kommune til min kommune kun 10,5 KM .   Naturligvis respektere jeg unge der skal passe deres skole !

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke så meget det du siger men måden du siger det på, vær lidt glad og hjælpsom så går dagen meget nemmere

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 13:20

Gud Fader bevares en mærkelig holding at have til et job der giver løn -  Unge og deres forældre er sgu ved at blive lidt for forkælede her i Danmark.   efterhånden tror jeg mere og mere det er dine forældre der forventer at du skal have 60 - 75 kr. i time ,  hvis ikke det er dem har du så spurgt dem om det overhoved at værd at arbejde for den løn?¨'

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 17:11

Utroligt hvad nogle unge tror om dem selv og måde hvorpå de søger arbejde ( Dette gælder ikke Teressa)

meget Kort tid efter jeg at have postet mit første svar til Teressas indlæg vedr. jobsøgning modtog jeg en privatbesked fra en dreng på 13 år.

Korrespondancen lyder sådan. 

Ung fyr:

Hey. 

Hvad er det for et job du kan tilbyde hjemmefra :-)

Mig:  

Hej

Du er sgu godt nok hurtigt, men får jeg brug for en til noget hjemmearbejde bliver en der er lidt ældre end dig desværre.

Ung fyr:

Stop lige makker. Jeg arbejder skam allerede for flere virksomheder.  Blandt andet for agera - hvor jeg laver hjemmearbejde :-)

Ung fyr:

Såååå - tvivler ikke på mig selv :D

Mig

Desværre er virkeligheden langt fra sådan! ydmyghed er men dyd ;-)

Mig

Du kan da selv stoppe, jeg er da vist ikke din makker!   Med en holdning du lægger for dagen kommer du aldrig i betragtning! 

Ung fyr:

haahahaha nej, du prøver jo egentlig bare at nedgøre mig og sige jeg er for ung. Man er aldrig for ung, kun for gammel.

Mig:

Griner lige nu er du da vist kun barnlig!    

Ung fyr;

Du skal da bare stoppe med at være overlegen

Mig:

Unge mand har du helt glemt at det var dig der startede med at skrive privat til mig?  Hvad fanden bilder du dig egentlig at komme og belærer mig om hvad jeg skal eller ikke skal - Magen til flabet facon du har hold dig lige fra starten!

Har ikke hørt mere til den unge ildsjæl ;-) 

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)