Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig pige i Gladsaxe kommune søger job!

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Utroligt hvad nogle unge tror om dem selv og måde hvorpå de søger arbejde ( Dette gælder ikke Teressa)

meget Kort tid efter jeg at have postet mit første svar til Teressas indlæg vedr. jobsøgning modtog jeg en privatbesked fra en dreng på 13 år.

Korrespondancen lyder sådan. 

Ung fyr:

Hey. 

Hvad er det for et job du kan tilbyde hjemmefra :-)

Mig:  

Hej

Du er sgu godt nok hurtigt, men får jeg brug for en til noget hjemmearbejde bliver en der er lidt ældre end dig desværre.

Ung fyr:

Stop lige makker. Jeg arbejder skam allerede for flere virksomheder.  Blandt andet for agera - hvor jeg laver hjemmearbejde :-)

Ung fyr:

Såååå - tvivler ikke på mig selv :D

Mig

Desværre er virkeligheden langt fra sådan! ydmyghed er men dyd ;-)

Mig

Du kan da selv stoppe, jeg er da vist ikke din makker!   Med en holdning du lægger for dagen kommer du aldrig i betragtning! 

Ung fyr:

haahahaha nej, du prøver jo egentlig bare at nedgøre mig og sige jeg er for ung. Man er aldrig for ung, kun for gammel.

Mig:

Griner lige nu er du da vist kun barnlig!    

Ung fyr;

Du skal da bare stoppe med at være overlegen

Mig:

Unge mand har du helt glemt at det var dig der startede med at skrive privat til mig?  Hvad fanden bilder du dig egentlig at komme og belærer mig om hvad jeg skal eller ikke skal - Magen til flabet facon du har hold dig lige fra starten!

Har ikke hørt mere til den unge ildsjæl ;-) 

Vorherre bevares.

Jeg kunne godt bruge noget mere likviditet, så hvis du har noget hjemme arbejde du skal have udført, så skriv til mig. Er godt nok noget ældre, men kunne jo være du havde noget :).

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Ravn:

Utroligt hvad nogle unge tror om dem selv og måde hvorpå de søger arbejde ( Dette gælder ikke Teressa)

meget Kort tid efter jeg at have postet mit første svar til Teressas indlæg vedr. jobsøgning modtog jeg en privatbesked fra en dreng på 13 år.

Korrespondancen lyder sådan. 

Ung fyr:

Hey. 

Hvad er det for et job du kan tilbyde hjemmefra :-)

Mig:  

Hej

Du er sgu godt nok hurtigt, men får jeg brug for en til noget hjemmearbejde bliver en der er lidt ældre end dig desværre.

Ung fyr:

Stop lige makker. Jeg arbejder skam allerede for flere virksomheder.  Blandt andet for agera - hvor jeg laver hjemmearbejde :-)

Ung fyr:

Såååå - tvivler ikke på mig selv :D

Mig

Desværre er virkeligheden langt fra sådan! ydmyghed er men dyd ;-)

Mig

Du kan da selv stoppe, jeg er da vist ikke din makker!   Med en holdning du lægger for dagen kommer du aldrig i betragtning! 

Ung fyr:

haahahaha nej, du prøver jo egentlig bare at nedgøre mig og sige jeg er for ung. Man er aldrig for ung, kun for gammel.

Mig:

Griner lige nu er du da vist kun barnlig!    

Ung fyr;

Du skal da bare stoppe med at være overlegen

Mig:

Unge mand har du helt glemt at det var dig der startede med at skrive privat til mig?  Hvad fanden bilder du dig egentlig at komme og belærer mig om hvad jeg skal eller ikke skal - Magen til flabet facon du har hold dig lige fra starten!

Har ikke hørt mere til den unge ildsjæl ;-) 

Jamen respekt til dig for at være en 13-årig dreng overlegen i en diskussion og hænge vedkommende ud herinde. Godt gået Skype-Wink

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:43

Jeg står i samme situation som Teressa.

Min plan er at starte selvstændig op når jeg bliver 15 år, men indtil da kunne jeg godt bruge et fritidsjob efter skole og i weekender. Forventer slet ikke høj løn, men (næsten) alt andet end at gå med aviser vil jeg gerne (samme grund som Teressa). 

Bor på Stevns og kan arbejde her på Stevns eller Køge. 

Ser frem til at få hjælp, og håber ikke jeg har fået overtaget tråden for meget Teressa :)

Mvh. Frederik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sander:
Jamen respekt til dig for at være en 13-årig dreng overlegen i en diskussion og hænge vedkommende ud herinde. Godt gået Skype-Wink

Respekt til dig for din manglende fatteevne -  lad mig nu lige høre hvem det er jeg hænger ud?  Helt bevist oplyser jeg kun at det er en fyr på 13 år men intet navn.  Så hvor er problemet ??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Frederik Brade: går nok:)

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:18

Jeg tror diskussionen har taget en drejning der ikke er relevant til emnet, så her er mine 2 cent på dit spørgsmål (Er selv 16)

Jeg startede med aviser da jeg var 12, det var kun 3 veje. Det var ikke specielt sjovt, men sådan er arbejde nu engang når man er i den alder, og det var da også en oplevelse. Mit råd er at spørge folk i din vennekreds om deres forældre søger, eller om din mor og far kender nogen der søger ung arbejdere =) Jeg var selv meget heldig og fik et job i Føtex, skulle op klokken 5 men det var jo det jeg måtte gøre =) Senere fik jeg en stilling på min fars arbejdsplads hvor jeg er nu.

Mit råd ville være at snakke med dine forældre om det med avisruten, jeg syntes de har en lidt mærkelig indstilling til det. Hvis du vil tjene penge ved at gå med aviser så er det vel du gør =) Her er der ikke tale om at gøre oprør, bare tag en snak med dem om det og sig at der ikke rigtig er mange muligheder udover det. Og når du så bliver 15 kan du jo søge mange flere jobs =)

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:33

Jeg er ham drengen, han hænger ud. Jeg synes da det er træls man ikke kan "være god nok" som 13årig. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 18:35

Det er vist kun dig selv der har sagt du ikke er god nok.  Men noget arbejde kræver en vis modenhed som kommer med alderen. 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:42

Det er nok fordi du ikke har set mig i virkeligheden, der spiller jeg skam ikke smart, der opføre jeg mig meget pænt, snakker med de lokale virksomheder og giver dem en hjælpende hånd, gratis :-) 

HVIS EN PIGE ER GAMMEL NOK, som 14 årig, kan en sød og rar dreng også være gammel nok, som 13 årig :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

selvfølgelig kan man være god nok som 13 årig - og til masser af ting kunne rigeligt nok, men der kan jo også være andre typer arbejde hvor man kan behøve mere alder på - ex alene stemmen - eller hvis der er noget lidt kompliceret eller ansvarsmæssigt større - så tag det ikke tungere end det er.

Man kan være god til masser af ting som 13 årig og det er jo også en stor trøst, at du en gang bliver både 18 - 30  50 år og meget mere men alle vi der har været både 18, 30, 50 og meget mere - vi bliver næppe nogen sinde 13 år igen (selv om min kone somme tider hævder jeg virker som om jeg er det Wink)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)