Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kristian ...

Fint nok at du gør brug af den 6. sans og ser den som endelig gyldig..det er jo op til dig.

 

Andre har så opgraderet til 7. sans,,, og det betyder jo også at 6. sans findes i parletten... - men du har blot begrænset dig selv... og klart at alle kan ikke være fremme i skoen og givet at ikke alle MLM koncepter er sunde,,, men det kan 7. sans vurderer,,,

 

 

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:

Kristian ...

Fint nok at du gør brug af den 6. sans og ser den som endelig gyldig..det er jo op til dig.

 

Andre har så opgraderet til 7. sans,,, og det betyder jo også at 6. sans findes i parletten... - men du har blot begrænset dig selv... og klart at alle kan ikke være fremme i skoen og givet at ikke alle MLM koncepter er sunde,,, men det kan 7. sans vurderer,,,

http://illvid.dk/mennesket/sygdom-behandling/kortslutning-i-hjernen-giver-os-en-7-sans

Ifølge Illustreret Videnskab, er "den 7. sans" forbundet med tal og farver. Du er vist på vej ud på dybt vand lige nu, er du ik?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 07:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
Her kan det helbredes, forbygges eller mindskes uden unødig og skadelig gift til kroppen..

Du er ganske enkelt ude på et skråplan, hvsi du begynder at hævde at produktet kan "helbrede", "forebygge sygdomme" og "mindske sygdomme".

Det hedder vildledende markedsføring og er ulovlig - altså hvis du bruger det som markedsføring for Lifewave produkter

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 09:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark, det er en almindelig antagelse at noget automatisk er bedre, fordi det går igennem de "normale" kanaler. Det betyder dog ikke at varer som sælges gennem MLM er mindre godkendte, det betyder bare at de benytter en anden markedsføringsmetode. Lifewaves produkter er godkendt for salg i Danmark.

At noget bliver solgt gennem Matas er ingen garanti for at produktet er godt. Måske kan det endda være det modsatte, fordi et produkt nødvendigvis må være billigt i starten for at kunne sælges til en acceptabel pris i butikken. Det er langt fra alle produkter der henvender sig til kræftpatienter som du skriver, og derfor er pris en afgørende parameter.

Når en vare sælges gennem Matas har den typisk været igennem 4-5 led, som alle skal tjene penge på den. Herudover er der reklameomkostningerne, som ofte er MEGET høje. Vejen i MLM er fra producent til forbruger, og der er ingen reklamer involveret. Derfor kan prisen på varen afspejle den ofte fantastiske virkning som produktet har. Og selv om producenten formentligt tjener mere på varen end ved "almindeligt" salg, så har formidleren eller distributøren også mulighed for at tjene lidt pr. salg, og fordi man har lavet en model hvor indsats belønnes, så tjener man mere, jo flere mennesker man hjælper.

Det er da ulig bedre end at prakke folk en vare på, som ofte alligevel ikke lever op til reklamerne, og som folk hverken kan få lov at teste inden de køber den, og som de slet ikke kan levere tilbage, hvis de ikke er tilfredse med den. (Det er det normale system jeg beskriver her)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Drukket af parfumeflasken? Den var sq god.. Tak for dagens gode grin ;)

Noget "virker" måske bedre hvis det går igennem en kendt salgskanal, ville nok ikke købe det i Matas, da det skulle være igennem apoteket, til trods for at Matas nu sælger medicin.

Det jeg mener, er at disse produkter virker for godt til at være sandt til ikke at være kendte af det offentlige forum.

Prispunkt er ikke afgørende, hvis det virker. Folk betaler for det de vil have, så uanset hvor mange led det skal igennem er ligegyldigt. Desuden ville et slag på verdensplan godt genere billige priser til diverse mellemled og ende billigt til forbrugeren.

Men man kan diskutere fra nu og til evighed. Det kommer an på hvordan man ser på det.

Men håber det bedste.. God vind..

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du at Matas skal igennem 4-5 led?

Kan fortælle at de skal igennem et led..

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
Nu er du ikke fair,,, jeg har ikke nævnt at der vil eller har været masser.. der er gået over stregen,,, men blot at der sansynligvis nok har været nogle få, eftersom måske en miilion er indvolveret på verdensplan,,  

Jeg tror at hvis du ikke selv var i den forblindede fase, så ville dog også kunne se at der indenfor MLM er en klar over-repræsentation af folk der går over stregen.
Det kan jeg ikke forestille mig, at folkene bag LW ikke har vidst da de lavede deres markedsførings strategi og det siger selvfølgeligt noget om firmaet.

Det egentligt skægt, at MLM stadig kan lokke rotter i fælden, når man tænker på hvor mange blandt de almindelige debattører, der afskyer det som det og ses af denne tråd og utallige andre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark | Parfume-S:
Det jeg mener, er at disse produkter virker for godt til at være sandt til ikke at være kendte af det offentlige forum.

Har du bemærket hvordan "det offentlige forum" tager imod information omkring disse produkter? Big Smile

Og det er der sådan set ikke noget mærkeligt i. Grunden til, at så mange er skeptiske eller direkte afvisende, er jo pga. måden hele medicin-området er skruet sammen. 

Hvis jeg fandt en plante i baghaven, som jeg lavede om til en juice, og fandt ud af, at denne juice kunne kurere kræft - ved at teste det på 10 personer - så ville det tage flere år, og mange millioner af kroner at få det godkendt som medicin. Og jeg ville samtidig være nødt til at finde ud af en kemisk formel til at fremstille produktet - for naturprodukter kan ikke patenteres. Og hvis det ikke bliver patenteret, så ville alle medicinalfirmaerne blot kopiere det - og kaste x-antal millioner efter markedsføring, hvorved jeg ikke ville få noget som helst ud af min opdagelse. 

Alternativt kunne jeg vælge at sælge det som alternativ medicin - og i stedet for at bruge millioner på dyre dobbeltblindede randomiserede placeboforsøg, så kunne jeg bruge disse 10 personers personlige historie om, hvordan de blev helbredt, til at sælge produktet. 

Men hvis jeg gik ud i det offentlige rum og sagde, at jeg havde en juice, som kunne kurere kræft, hvordan tror du så folk ville reagere?

Og i øvrigt må jeg slet ikke antyde, at den kan kurere noget som helst, før den er godkendt som medicin. Så det jeg ville kunne sige i min markedsføring ville være begrænset til: Jeg har en juice - den er sund - den indeholder xxx, men jeg må ikke nævne noget som helst om, at den kan kurere, helbrede, mildne, begrænse - eller noget som helst andet - og hvem f..... ville så gide at prøve den?

Kan du se problemet?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby

Jeg er overhovedet ikke i nogen forblindende fase -  hverken når det gælder MLM eller Lifewave produkter.

I dette tilfælde har jeg indtil videre taget JA-hatten på omkring lifewave produkter og dets markedsføring o.s.v.

Som forbruger af LW har man jo mulighed for at teste inden køb og lever produktet alligevel ikke op til ens forventninger, kan varen leveres tilbage, med 100 % af det betalte som retur.

Som forbruger af LW er man jo rimelig tæt på sin leverandør og kan let tage hen og banke på døren og gøre sine indsigelser og med disse muligheder ( førtest + retur) giver det jo ingen mening at en LW sælger, oversælger produkterne.

Tror at den modstand som kan henføres til MLM, bunder ud i tidligeres tiders sager, hvor alt ikke har været godt - men igen dette / disse har ikke noget at gøre med LW.

Du mener at LW har valgt denne markedsføringsstrategi grundet at der sker oversalg - men som førnævnt er der mulighed for førtest og retur, så det giver ingen mening..

Personligt har jeg ingen viden om hvorfor LW..har valgt denne strategi -  men jeg kunne forstille mig at det er bl.a grundet beskyttelse. LW er jo amerikansk og vi ved jo alle om, hvor lidt der skal til omkring erstatninger i U.S.A. Ved at bygge det op på denne måde, er LW jo beskyttet af sælgerfejl samt evt. en tåbelig forbruger fejl. Jeg siger ikke at det sker,,,men hvis det skete, så har LW, beskyttet sig, ved denne form.

Jeg aner ikke hvad du mener med at MLM stadig kan lokke rotter i fælden, set ud fra det som andre debattører mener -  dertil kan jeg kun sige at der også var engang, hvor man blev udråbt som tåbe ved at mene at jorden var rund... 

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan

Dit indlæg til Mark ..kan ikke overføres til Lifewave produkter, som er patenterede produkter..

Nu sælges disse forskellige produkter jo nærmest world wide og at få produkter til at blive godkendt, som et medicinsk produkt afhænger jo af det enkelte lands regler herfor og sådant tager år.

Kan oplyse at Lifewave har et produkt, som allerede er godkendt som et medicinsk produkt i Frankrig og anvendes på Hospitaler.

Et andet produkt, som handler om lindring af smerter eller helt fjernelse af smerter, står til snarlig godkendelse, som et medicinsk produkt. 

Step by step

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)