Det egner jo sig ikke til videresalg som du siger, du kan jo ikke sætte en ordentlig avance på når alle enhver kan gå ind på den originale shop og købe de enkelte produkter som du siger er muligt, og når du siger du tilbyder hjælp til opstart er det fordi de skal få det igennem dig ikke du skal hverve nye distributører, er det ikke pyramide spil?? eller hvordan skal det forstås? god weekend :) |
ClausKoch:Det egner jo sig ikke til videresalg som du siger, du kan jo ikke sætte en ordentlig avance på når alle enhver kan gå ind på den originale shop og købe de enkelte produkter som du siger er muligt
Nu ved jeg godt at jeg ikke er Claus, men jeg tror jeg ved hvordan det (måske) foregår med det webshop. Avancen ligger højst sandsynligt allerede i prisen, i den forstand, at hvis en forbruger kommer ind på siden og køber noget, udenom et affiliatelink, så tjener firmaet bag produktet hele avancen. Kommer de derimod ind igennem et affiliatelink, får denne affiliate sin del af kagen. Avancen styrer MLM'eren ikke selv, det er bestemt på forhånd. De skal bare have solgt alt det de kan, for at tjene på masserne.
Bliv gratis medlem