Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At få en negativ anmeldelse...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvordan håndterer i at få en negativ anmeldelse på Trustpilot? - Jeg synes næsten det er en personlig fornærmelse, men jeg synes faktisk jeg har gjort det rigtige.

Skal man bare 'falde til patten' - Eller skal man 'lære at leve' med det?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:16

Acceptér at en kunde har haft en dårlig oplevelse - og gør så noget ved det.. Svar tilbage at du er utrolig ked af oplevelsen, men har gjort xyz og håber at det retter bod på det.

Skulle der være det mindste, så må de selvfølgelig kontakte dig igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 08:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har læst din anmeldelse og i mine øjne har kunden ret.
Du har lavet en fejl og glemt at deaktivere en rabatkode.

Jeg syntes du skal skrive til kunden at der er sket en fejl og han selvfølgelig får varen til den lovede pris.
Nu ved jeg ikke hvor stort beløbet er men er det i småtings afdelingen så forær kunden varen og beklag din fejl på Trustpilot.

De fleste kunder sletter negative anmeldelser når de bliver behandlet korrekt.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:19

Hej

Jeg har også været inde og læse den. Hvis det er som kunde beskriver det vil jeg også mene at kunden har ret i at være sur/forvirret.

Kunden bruger en rabat kode som er aktiv men du annullere ordren pga at koden for længst er udløbet?

Uanset hvad synes jeg også at man bare skal lade kunden få sin rabat og ikke annullere en ordre. For så beder man næsten selv om at få en negativ kunde.

Mvh

Anders

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:40

Det er små beløb.

Men, apropos denne trådhttp://www.amino.dk/forums/t/217620.aspx - Så er det kun den halve sandhed der står på trustpilot.

Kunden havde, tidligere på dagen, forespurgt efter en rabat, hvor jeg har meddelt, at ordren ikke opfylder kravene til en rabat. - Jeg har der også meddelt hvad der skal til for at jeg giver rabat.

Havde kunden så gjort mig opmærksom på fejlen, havde han nu fået rabatten som tak.

P.S.: Kunden har fået sin ordre, med en anden rabat!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:07

Tak for jeres svar. - Skrev jo for at lære........

Sagen er vist klar, og kunden har fået lavet sin bestilling.

Og i har jo i bund og grund ret... Hvad hjælper det at have ret, hvis man ligger 3 alen under jorden? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:09

Måske... Til gengækld kan man altid sige til en kunde, at man ikke vil handle med ham. - Man har faktisk ikke pligt til at sælge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Måske... Til gengækld kan man altid sige til en kunde, at man ikke vil handle med ham. - Man har faktisk ikke pligt til at sælge.

Det er korrekt, men at sælge med en mindre rabat er strid med god skik og ulovligt, hvis kunden ikke har accepteret f.eks. salgsbetingelser, hvor det tydeligt fremgår at du kan annullere tilsendte rabatkoder.

Før du må rette den samlede pris op, skal det accepteres af begge parter og dermed også kunden.

I min optik er en dårlig anmeldelse i denne sammenhæng helt i orden.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:19

En ændring skal accepteres af begge ja. - Men butikken kan altid, ensidigt, annullere ordren.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)