Når sådan en fejl kan opstå, har man jo på en eller anden måde ikke gjort det rigtige... Rabatten skulle være fjernet den 1. 1.
MEN når det er sagt, ser dine anmeldelser på Trustpilot jo i øvrigt rigtig flotte ud, så hvis jeg havde tjekket dig på TP fordi jeg ville købe noget i din butik, havde denne ene (og eneste) dårlige anmeldelse ikke afskrækket mig, men næsten hævet min tillid til, at det ikke er lutter venner og rygklappere, der har skrevet anmeldelser
En ændring skal accepteres af begge ja. - Men butikken kan altid, ensidigt, annullere ordren.
En forbrugerklage ville højest sandsynlig resultere i at du skulle tilbagebetale forskellen til kunden, nu du har sendt ordren til en anden pris.
Når man er nået derud, er det en god idé at erkende sin fejl og give kunden en undskyldning. Især når man går så meget op i trustpilotanmeldelser, og besvarer dem alle som du gør.
Ved at rette ind og skrive det som svar på indlægget på trustpilot kan du vende en negativ anmeldelse til en positiv.
En ændring skal accepteres af begge ja. - Men butikken kan altid, ensidigt, annullere ordren.
En forbrugerklage ville højest sandsynlig resultere i at du skulle tilbagebetale forskellen til kunden, nu du har sendt ordren til en anden pris.
Når man er nået derud, er det en god idé at erkende sin fejl og give kunden en undskyldning. Især når man går så meget op i trustpilotanmeldelser, og besvarer dem alle som du gør.
Ved at rette ind og skrive det som svar på indlægget på trustpilot kan du vende en negativ anmeldelse til en positiv.
Der er i øvrigt siden, kommet en ordre fra en der har oprindelse på Trustpilot... Så måske er 'skaden' alligevel til at komme over. - Hvem ved... Det er jo i hvert fald svært at ændre på fortiden!
Det er vigtigt man kan leve med det og at du kan se fejlen. Hvis det bare er en kunde eller nogen der har ondt i røven over noget så er det nok bedst at take et snak med support fra truspilot.
Dog vil jeg altid prøve at når der kommer negativ anmeldelse at finde ud af hvad der gik forkert og hvad der kan laves bedre så det ikke sker igen.
DREAM BIG NEVER quit
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.