Der er gode og dårlige anmeldelser, men nok dårlige til at jeg bliver lidt bekymret, når jeg ikke har noget kendskab til det område i forvejen.
Bliver nødt til at prøve igen.
En har ikke kunnet få betalingsmodulet til at virke. Jeg har haft både Prestashop og Opencart. Her virker de ud af boxen!
En der ikke kan få direktøren til at ringe tilbage..... - I rest my case!
En IT-Admin (Har sen mange af disse i forskellige kvaliteter) der ikke kan få modulet til opencart til at virke... Har selv prøvet det, det virker out-of-the-box
En der har noget regningbøvl... Den kender vi fra alle steder, at det er noget pis når automatiserede systemer går i selvsving.
Jeg tror måske mest jeg hælder til ewire. De køre godt nok med et gebyrpr transaktion, hvilket Quickpay ikke gør, men når jeg endnu ikke ved hvor mange transaktioner jeg får pr måned tror jeg at eWire er de billigste at starte ud med for mit vedkommende. Der skal så heller ikke bruges 1000 kr pr år i indløsningsaftale hos Nets ved brug af ewire, men kommer der med tiden mange transaktioner pr måned, kunne det godt være man skulle skifte til Quickpay, for at spare gebyret hos ewire.
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer