Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mange AMINO svindlere

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Anders S:
Nu er tv2 en ren KR. forretning, hvor imod Martin T braender for at hjaelpe nye og gl ivaerktaettere, og en forretning ja, det er her jeg ser forskellen.

Mange brugere herinde gør. Ingen tvivl om det. - Men Amino... Det er da en forretning, på lige fod med alle andre!

Hej,

der er vi saa bare uenige

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

Carsten Kvist:

Anders S:
Nu er tv2 en ren KR. forretning, hvor imod Martin T braender for at hjaelpe nye og gl ivaerktaettere, og en forretning ja, det er her jeg ser forskellen.

Mange brugere herinde gør. Ingen tvivl om det. - Men Amino... Det er da en forretning, på lige fod med alle andre!

Hej,

der er vi saa bare uenige

Og er det ikke fantastisk?

Hvis alle var enige om alting, så ville verden godt nok være kedelig!

Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil ikke sige at vi er blevet snydt men er løbet ind i nogle dårlig betaler herinde fra Amino. Det sker selv om vores kunder kommer andre steder fra og ikke kender til Amino. 

Hvor mange får ikke mails fra alle mulig bedrager. I dette alder med internet vil de finde sig og de bliver bedre og bedre til det.

Men med det sagt har har vi virkeligt haft flere gode kunder fra Amino end de dårlig. Jeg vil ikke dømme nogen over en kamp og vi arbejder stadig på den måde at vi udføre vores arbejde og vores kunder får en faktura sammen med arbejdets ophør. 

Betaler de ikke så gider jeg ikke engang at bruge energi på det. De kommer over til vores incasso og jurister som så kan gøre hverdagen træls for dem.

Vi er ved at udarbejde en database med leverandører oplysninger osv. og der i havde vi osse tænkt på om vi skulle sætte de dårlig betaler ind så vores andre kunder ikke samarbejder med nogen så vi ikke kan anbefale.

Der findes nogle dårlig kar, men også nogen som er gode.

Mvh

Eric Christiansen

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer:

Ved ikke hvorfor, du følte dig truffet ang. at være rigid - men bare rolig, det var ikke rettet mod dig. Troede egentlig, at det stod klart, hvem det handlede om :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Der indkasserede Rune så 24 timers pause fra Amino.
Jeg håber han får sovet den ud, og kommer med en undskyldning i morgen.

De bedste hilsner

Martin

Det tror jeg ikke du skal regne med.... Altså undskyldninen... Fik lige en falsk anmeldelse på TrustPilot lige bagefter.... - Utroligt!

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

-RUNE-:
Carsten, ord kan simpelthen ikke beskrive hvor tåbelig du er. Det er holdninger som dine der ødelægger alt for andre. Jeg håber virkelig at du bliver klogere med aldren.  Jeg mangler simpelthen ord! Mod tåber kæmper selv guder forgæves som man siger.

Så meget for alt dit ævl om at vi skal holde personlige holdninger ude af din tråd, fordi ingen gider læse dem. Aha... Moral er godt, og dobbeltmoral er....?? :P

Stop nu dig selv, Rune!

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

dabr:

Christoffer:

Ved ikke hvorfor, du følte dig truffet ang. at være rigid - men bare rolig, det var ikke rettet mod dig. Troede egentlig, at det stod klart, hvem det handlede om :-)



Fordi jeg er ung :-)

-Rune-'s alder er jo ikke noget vi ved, så troede faktisk du mente mig ja :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Det tror jeg ikke du skal regne med.... Altså undskyldninen... Fik lige en falsk anmeldelse på TrustPilot lige bagefter.... - Utroligt!

Har prøvet det samme, men de er da heldigvis hurtige at komme til livs.

Men det kan have sin pris at være på Amino og offentlige for rummer.

Det er måske også derfor mange af idioterne optræder anonymt No

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Carsten Kvist:
Det tror jeg ikke du skal regne med.... Altså undskyldninen... Fik lige en falsk anmeldelse på TrustPilot lige bagefter.... - Utroligt!

Har prøvet det samme, men de er da heldigvis hurtige at komme til livs.

Men det kan have sin pris at være på Amino og offentlige for rummer.

Det er måske også derfor mange af idioterne optræder anonymt No

Ja. Har også prøvet det før. Men det er da utroligt at nogen vil bruge deres liv på det!

Fra Vrøgum
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 22
Fra  www.opti-mal.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Trustpilot er heller ikke altid et godt redskab, jeg kender til flere positive anmeldelser, hvor anmelderen er relateret til anmeldte virksomhed på et eller andet plan. Så det kan man jo ikke tage seriøst.

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)