Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mange AMINO svindlere

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Carsten Kvist:

Her lige fået dette fra Rune:

-----

Hej Carsten

Jeg finder det yderst bekymrende at du og din virksomhed på den måde vil støtte svindel. Jeg ser mig derfor nødsaget til at offentliggøre dine holdninger. Da du har skrevet som virksomhed vil din virksomhed blive nævnt. Tænk dig om før du udtaler dig.

/ Rune



Der indkasserede Rune så 24 timers pause fra Amino.
Jeg håber han får sovet den ud, og kommer med en undskyldning i morgen.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:

Her lige fået dette fra Rune:

-----

Hej Carsten

Jeg finder det yderst bekymrende at du og din virksomhed på den måde vil støtte svindel. Jeg ser mig derfor nødsaget til at offentliggøre dine holdninger. Da du har skrevet som virksomhed vil din virksomhed blive nævnt. Tænk dig om før du udtaler dig.

/ Rune

----

Det genere mig nu ikke, da jeg har en fin advokat der tager sig af det, hvis det bliver aktuelt.

Du har på overhovedet ingen måde støttet svindel, blot været mod at man ensidigt udhænger nogen der ikke er dømte, og jeg tror vi kan danne en ganske lang kø af Aminoer der vil vidne om det. Du kan jo risikere at tabe omsætning på det du udsættes for, at det har du naturligvis fuldt krav på erstatning for. Jeg ville ikke tøve et eneste sekund på at sætte en advokat på hvis nogen skrev om mig, at jeg støttede svindlere - jeg tog helt klart den lille procesrisiko

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
-RUNE-:
Anmelder man f.eks en på DBA undersøger de tidligere sager og den forklaring man skriver til dem. Ud fra det vurderes det om en bruger skal udelukkes. Det har jeg gjort rigtig mange gange


Hvis man er blevet snydt rigtigt mange gange, som jeg tolker af ovenstående at du er, så må man vel på et tidspunkt også spørge sig selv om man selv bør gøre noget anderledes.

Det er selvfølgelig lettere at placere ansvaret hos alle andre, men i bund og grund er det jo vores eget ansvar at tage de nødvendige foranstaltninger, både før og efter eventuel svindel.

Og du modsiger dig selv når du påstår st DBA's system virker. Hvis det virkede ville du jo ikke have behov for at anmelde så mange svindlere som du tilsyneladende gør.

Hvis der var en let løsning, eller bare en løsning, til st komme det til livs, så et jeg ret sikker på at det var implementeret allerede.

Så i stedet for at give alle andre skylden for at du bliver snydt, burde du nok kigge på hvad du selv kan gøre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Anmelder man f.eks en på DBA undersøger de tidligere sager og den forklaring man skriver til dem.
Jeg har før været inde på at der godt kunne være en funktion hvor brugerne af freelancere - som betaler til Amino - kunne anmelde TIL Amino, ikke i forum, hvis freelancere tog penge men ikke leverede.

Amino kunne så dels prøve at formidle kommunikation mellem den freelancer som de kender til ved betalingen for freelancer - og opstod mange klager, kunne de sige stop for en freelancers brug af amions freelancer funktion

Ikke via forum men ved at tage affære overfor nogen der får arbejdet via Amino freelancer. Ikke tage affære overfor nogen der bare kontakter via tråde, den må folk selv udrede - men via selve freelancer

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Du har på overhovedet ingen måde støttet svindel, blot været mod at man ensidigt udhænger nogen der ikke er dømte, og jeg tror vi kan danne en ganske lang kø af Aminoer der vil vidne om det. Du kan jo risikere at tabe omsætning på det du udsættes for, at det har du naturligvis fuldt krav på erstatning for. Jeg ville ikke tøve et eneste sekund på at sætte en advokat på hvis nogen skrev om mig, at jeg støttede svindlere - jeg tog helt klart den lille procesrisiko
Yes

Totalt enig. kender en advokat der er godt til injurier, bagvaskelse og tort godtgørelser.

Endvidere er vi en række vidner herinde efterhåndenWink

Der kan bevidne at Carsten Kvist ikke er en svindler. Eller i det hele taget støtter svindlen.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Anders S:

Lige før jul var der en som forklarede og beklagede sig, berettet, om et SEO firmas arbejde paa hendes shop eller mangel paa samme. Total ringe kundeservice etc., nægtede at udlevere dokumation for hvad de skulle have lavet for hende, hun havde bare at betale alligevel.

Men hvorfor blande Amino ind i det? - Vil du så blande alle de steder firmaet reklamere ind i det? - Google??

Hvis det er svindel, så lave en politianmeldelse. - Det er da ikke så svært. - Er det manglende levering af varer, så lad være med at betale.

hej carsten

Hvorfor blande amino ind i det sorger du. jammen fordi nu var det amino som blev diskuteret.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Så i modsætning til dig, kender Amino nu begge sider af sagen. - Mon så ikke de har bedre mulighed for at dømme end du og os andre?

Generelt spurgte jeg hvorfor du/andre drager Amino ind i en sag? - Vi har jo dog et retsvæsen! - Brug det... De fleste af sagerne er sikkert under 50K, og kan derfor køres som små-sag!

At drage Amino ind i det er jo som at sige, at hvis jeg bliver svindlet af et firma jeg har set reklamere på TV2 (eksempel) - Så skal jeg gå til TV2 med min anklage! - Det giver da absolut ikke nogen mening!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det er helt korrekt og vi har fået en forklaring der stiller sagen i et helt andet lys.
Så igen var det totalt umuligt for dig og mange andre at vide hvad der var op og ned på en vred kundes udsagn.
Folk ser kun sagen fra deres egen vinkel, men glemmer alle de svigt og fejl de selv har lavet og måske slet ikke er klar over de har lavet.
Det er så let at føle sympati med en person der kommer og fortæller sin tårevæddede historie. Det der er svært, er at finde sandheden.

De bedste hilsner

Martin

 

hej

okay men hvordan vudere i om ikke han stikker jer en go historie ?

Som jeg husker traaden ( nu er den jo slettet og ikke bare laast ), saa ville de ikke sende hende et ark hver mdr. med hvad hun har faaet for hendes penge. Og de experter som var med i traaden kunne komme frem til at de links som hun havde faaet i lobet af 6 mdr var ca. 30-40 (citat) lorte links. Hun betalte vist 3000 kr om mdr, hvor hun ikke kunne for noget bevis for hvad de har lavet for disse penge og de ville heller ikke give det hende etc etc.

Der skal en rigtig go forklaring til for at retfaerdiggoere det vil jeg mene

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Så i modsætning til dig, kender Amino nu begge sider af sagen. - Mon så ikke de har bedre mulighed for at dømme end du og os andre?

Generelt spurgte jeg hvorfor du/andre drager Amino ind i en sag? - Vi har jo dog et retsvæsen! - Brug det... De fleste af sagerne er sikkert under 50K, og kan derfor køres som små-sag!

At drage Amino ind i det er jo som at sige, at hvis jeg bliver svindlet af et firma jeg har set reklamere på TV2 (eksempel) - Så skal jeg gå til TV2 med min anklage! - Det giver da absolut ikke nogen mening!

Nu er tv2 en ren KR. forretning, hvor imod Martin T braender for at hjaelpe nye og gl ivaerktaettere, og en forretning ja, det er her jeg ser forskellen.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Nu er tv2 en ren KR. forretning, hvor imod Martin T braender for at hjaelpe nye og gl ivaerktaettere, og en forretning ja, det er her jeg ser forskellen.

Mange brugere herinde gør. Ingen tvivl om det. - Men Amino... Det er da en forretning, på lige fod med alle andre!

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)