Jeg undskylder på forhånd hårdheden i dette indlæg. Til alle andre end..... .... FRU HARTMANN! GIDER DU GODT SMUTTE UD, som jeg har bedt dig om før, og som du lovede mig!? Jeg kan simpelthen ikke holde dig ud mere nu..... Din frastødende bitre person, burde fjernes fra Amino. Du bringer INTET godt med dig, andet end at såre andre, og lukke **** ud. Jeg ELSKER kritik! Og hvis du gad læse mine tråde igennem, så vil du også vide det! MANGE Aminoer fra mine tråde, kan bekræfte det. Feks. blev HELE Adamp siden rettet til, på næsten alle kritik punkter. Totalt redesignet. Så drop det, og læs op på dit stof inden du drager udpluks konklusioner! Hvad mener du om at jeg stjæler ting fra TV2? Fordi jeg deler links? Det gør jeg også fra politikken, information, kristeligt dagblad osv osv. - Gør du ikke selv det? På Facebook - hver dag? At jeg vælger at gøre det i en gruppe, kan da være dig fuldkommen ligemeget, kan det ikke? Jeg ville aldrig ønske dig som bruger alligevel. For er der nogen der kan sprede dårlig stemning så er det dig. Så STOP med at bruge mig som boksepude. Du gør det jo bare fordi jeg tør sige fra overfor dig, olderfruén. - (Og fordi jeg har høstet mange stjerner på mit forsvar imod dig) - Du har godt gammeldags ondt i røveren. Bitre gamle dame... Og ja - til jer andre, jeg ved godt at jeg fremstår uacceptabelt hård lige nu... Men I skulle bare vide. Jeg har for 3. gang FÅET NOK af Fru HEARTLESS! Og ja, gu linker jeg da til mine meninger.... Vis mig dén facebook gruppe, der ikke gør det? Men mit eneste udgangspunkt ER klima konsekvanser. Og jeg sorterer ikke i andet, end udfra det. - Artiklerne kommer fra mange steder. Læs op på dine ting... Eller hold dig væk... Nej.... Hold dig bare væk. Jeg indrømmer at det er et fejt trick at købe mig til likes. Men jeg ser det egentlig ikke så problematisk, når ikke jeg er commerciel. Det er for pokker et forsøg på at redde DIN og vores jord. Det kan ingenting skade, overhoved. Og jeg udnytter ikke folk, eller deres tillid. JEG PRØVER FOR FANDEN AT HJÆLPE! Men stik du bare hovedet i et jordhul. Du er vejet, og fundet for let..... "Man hader alt det ved sig andre, som man ikke kan lide ved sig selv"... Kig dig i spejlet, hvis du kan holde det ud. FARVEL og TAK! |
Nååååår - Det må du undskylde. Misforstod det med TV2 - Sorry, ramte jeg et ønt punkt?
Jeg tror at de ville give mig lov... Den sang handler trods alt om næsten det samme.