Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes godt om tilladelser, til at styrke seriøsiteten af min side.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undskylder på forhånd hårdheden i dette indlæg. Til alle andre end.....

.... FRU HARTMANN!

GIDER DU GODT SMUTTE UD, som jeg har bedt dig om før, og som du lovede mig!? Jeg kan simpelthen ikke holde dig ud mere nu..... Din frastødende bitre person, burde fjernes fra Amino. Du bringer INTET godt med dig, andet end at såre andre, og lukke **** ud.

Jeg ELSKER kritik! Og hvis du gad læse mine tråde igennem, så vil du også vide det! MANGE Aminoer fra mine tråde, kan bekræfte det. Feks. blev HELE Adamp siden rettet til, på næsten alle kritik punkter. Totalt redesignet. Så drop det, og læs op på dit stof inden du drager udpluks konklusioner!

Hvad mener du om at jeg stjæler ting fra TV2? Fordi jeg deler links? Det gør jeg også fra politikken, information, kristeligt dagblad osv osv. - Gør du ikke selv det? På Facebook - hver dag?

At jeg vælger at gøre det i en gruppe, kan da være dig fuldkommen ligemeget, kan det ikke? Jeg ville aldrig ønske dig som bruger alligevel. For er der nogen der kan sprede dårlig stemning så er det dig. Så STOP med at bruge mig som boksepude. Du gør det jo bare fordi jeg tør sige fra overfor dig, olderfruén. - (Og fordi jeg har høstet mange stjerner på mit forsvar imod dig) - Du har godt gammeldags ondt i røveren. Bitre gamle dame...

Og ja - til jer andre, jeg ved godt at jeg fremstår uacceptabelt hård lige nu... Men I skulle bare vide. Jeg har for 3. gang FÅET NOK af Fru HEARTLESS!

Og ja, gu linker jeg da til mine meninger.... Vis mig dén facebook gruppe, der ikke gør det? Men mit eneste udgangspunkt ER klima konsekvanser. Og jeg sorterer ikke i andet, end udfra det. - Artiklerne kommer fra mange steder.

Læs op på dine ting... Eller hold dig væk... Nej.... Hold dig bare væk. 

Jeg indrømmer at det er et fejt trick at købe mig til likes. Men jeg ser det egentlig ikke så problematisk, når ikke jeg er commerciel. Det er for pokker et forsøg på at redde DIN og vores jord. Det kan ingenting skade, overhoved. Og jeg udnytter ikke folk, eller deres tillid. JEG PRØVER FOR FANDEN AT HJÆLPE!

Men stik du bare hovedet i et jordhul. Du er vejet, og fundet for let.....

"Man hader alt det ved sig andre, som man ikke kan lide ved sig selv"... Kig dig i spejlet, hvis du kan holde det ud.

FARVEL og TAK!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:49

Nååååår - Det må du undskylde. Misforstod det med TV2 - Sorry, ramte jeg et ønt punkt? 

Jeg tror at de ville give mig lov... Den sang handler trods alt om næsten det samme.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:50
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Ja så er denne svær i et debatforrum, der elsker dialog  Synes godt om tilladelser, til at styrke seriøsiteten af min side. Wink
 Yes For masser af mennesker er seriøsitet tabt hvis der ikke er total enighed og snakken efter desværre eller accept af patent på sandheden. I øvrigt ganske enig med Thomas indlæg endnu en gang. Trådens emne var spændende nok ellers

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:54

Hvem siger at jeg har ramt forkert?

Er glad for at du ikke er venstremand - Så er vi på samme side. Jeg synes også at de allesammen er nogen dumme svin. Men det synes jeg generelt om politikkere (I deres fag og ikke personligt)

Jeg roder nok lidt rundt i dine beskeder - du skriver meeeget  :D

Du har ret.. Jeg er ikke HELT inde i tingene. Men det behøver jeg heller ikke være... Jeg påstår intet, men vidergiver mit eget indtryk af tingene. Folk kan bare lade være, hvis de ikke finder mening... Det er også helt okay. Selvfølgelig! Man kan ikke gøre alle glade :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:07

...Ps. Det er opsigtsvækkende at du, med undtagelse af 2, er den ENESTE, der har givet mig 1 stjerner. 99 % af karaktererne er 5 stjerner. Derimod, så har du hvad, et par hundrede enkelte stjerner? Wonder why...

Det er bare SÅ plat he he... Men det er fint.. Vi kan da starte en karakter krig..? - Og så kan vi dyste om at smadre hinandens ry herinde.....  

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:09

Det skal du ikke hoppe på.... Hun hader mig, og kører gevaldig hetz..... I hendes verden kunne jeg stille mig imod børne p****, og hun ville stadig være uenig i trods!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Remoulade Rikke:

Jeg undskylder på forhånd hårdheden i dette indlæg. Til alle andre end.....

.... FRU HARTMANN!

GIDER DU GODT SMUTTE UD, som jeg har bedt dig om før, og som du lovede mig!? Jeg kan simpelthen ikke holde dig ud mere nu..... Din frastødende bitre person, burde fjernes fra Amino. Du bringer INTET godt med dig, andet end at såre andre, og lukke **** ud.

Jeg ELSKER kritik! Og hvis du gad læse mine tråde igennem, så vil du også vide det! MANGE Aminoer fra mine tråde, kan bekræfte det. Feks. blev HELE Adamp siden rettet til, på næsten alle kritik punkter. Totalt redesignet. Så drop det, og læs op på dit stof inden du drager udpluks konklusioner!

Hvad mener du om at jeg stjæler ting fra TV2? Fordi jeg deler links? Det gør jeg også fra politikken, information, kristeligt dagblad osv osv. - Gør du ikke selv det? På Facebook - hver dag?

At jeg vælger at gøre det i en gruppe, kan da være dig fuldkommen ligemeget, kan det ikke? Jeg ville aldrig ønske dig som bruger alligevel. For er der nogen der kan sprede dårlig stemning så er det dig. Så STOP med at bruge mig som boksepude. Du gør det jo bare fordi jeg tør sige fra overfor dig, olderfruén. - (Og fordi jeg har høstet mange stjerner på mit forsvar imod dig) - Du har godt gammeldags ondt i røveren. Bitre gamle dame...

Og ja - til jer andre, jeg ved godt at jeg fremstår uacceptabelt hård lige nu... Men I skulle bare vide. Jeg har for 3. gang FÅET NOK af Fru HEARTLESS!

Og ja, gu linker jeg da til mine meninger.... Vis mig dén facebook gruppe, der ikke gør det? Men mit eneste udgangspunkt ER klima konsekvanser. Og jeg sorterer ikke i andet, end udfra det. - Artiklerne kommer fra mange steder.

Læs op på dine ting... Eller hold dig væk... Nej.... Hold dig bare væk. 

Jeg indrømmer at det er et fejt trick at købe mig til likes. Men jeg ser det egentlig ikke så problematisk, når ikke jeg er commerciel. Det er for pokker et forsøg på at redde DIN og vores jord. Det kan ingenting skade, overhoved. Og jeg udnytter ikke folk, eller deres tillid. JEG PRØVER FOR FANDEN AT HJÆLPE!

Men stik du bare hovedet i et jordhul. Du er vejet, og fundet for let.....

"Man hader alt det ved sig andre, som man ikke kan lide ved sig selv"... Kig dig i spejlet, hvis du kan holde det ud.

FARVEL og TAK!

Hvis du selv vil være herre over hvem der tillader sig at kommentere dine indlæg, så post dem i Plussektoren, hvor menige ikke-plusmedlemmer ikke har adgang - eller på fjæsbogen, hvor du kan være helt sikker på ikke at få kommentarer fra mig.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:15

Jeg vidste det godt - Du er ikke Facebook bruger. Alt alt for konservativ. (Personligt, ikke politisk)

Du skal slet slet ikke afgøre, hvor jeg lægger mine indlæg - Du skal bare ignorere dem. 

Jeg tror næsten at du har en Rikke-Har-Skrevet-Alert....

DU er suverrænt den ENESTE der ikke "må" kommentere... 

- Skriv til mig i en besked. Du har igen smadret hele mi tråd. Og jeg synes ikke dette er det rette sted.... 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke.

jeg synes din idé er rigtig god. Jeg er selv meget optaget af klimaet, og føler mig helt magtesløs at jeg har to små børn der skal vokse op og leve i det vi efterlader os. Jeg forsøger ind imellem selv at lukke af for de info der kommer om klimaforandringerne, af den simple årsag at jeg ikke kan rumme det. Det er så stort, og jeg synes bestemt at der er behov for overblik og fællesskab, i forhold til at man står stærkere når man er mange, selv om forskellen ligger i hver enkelt menneskes valg, i hvordan vi vælger at leve sit liv, så føles det bare så meget stærkere når man er i et fællesskab. 

Jeg håber du ikke giver op og får struktureret siden sådan at det ikke kun er død og ødelæggelse der møder en, når man kigger forbi. Det kan være meget tungt og jeg tror det kunne blive vendt til noget inspirerende, hvis siden bliver krydret med aktuelle links om grupper og organisationer samt virksomheder der fokuserer på klimaet og som har formået at gøre en forskel.

Fortsat god aften.

:)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)