Jeg er helt med dig og med at der skal gøres noget og alt det der. Det er squ til at blive syg af at tænke paa alt det lort der laves og gøres og hvad der sker.
Som jeg ser det prover thomas bare at hjaelpe dig med at komme bedere ud med budskabet.
Og som jeg ser traaden ja saa maa du undskylde men jeg synes helt selv at du har smadret din traad.
Og som jeg ser traaden ja saa maa du undskylde men jeg synes helt selv at du har smadret din traad.
Du skal bestemt ikke undskylde! :)
Og det kan godt være at jeg selv har smadret den. Men det har bestemt ikke være umotiveret... Thomas prøvede helt sikkert at hjælpe.. Men med HANS syn på tingene.
Rikke, kan jeg foreslå politik? Der er jo miljøposter både i folketinget, og i EU. Jeg tror bestemt det vil give bedre resultater end en Facebook side med 20-50.000 falske og inaktive "likes". Ellers kunne du overveje at støtte op om Greenpeace. De er måske lige på kanten af loven fra tid til anden, men de gør en aktiv indsats for at holde skaderne i miljøet på et minimum.
Vil lige tilføje at jeg har liket FB siden, og læst en del artikler gennem links.
Måske kunne du lave en tilhørende webside, så overblikket bliver bedre, for med tiden skal man godt nok scrolle meget. Tænker på at et arkiv med tidligere indlæg eller uddybende indlæg om emnerne kunne være godt.