Nååår okaaay, så lukker jeg siden og glemmer det hele.... NEJ! Jeg tror STADIG på at man i det mindste skal gøre et forsøg. Der er selvfølgelig klimabenægtere, der "sår" den anden side af historien. Altså, nogle af dine medier. Man finder hvad man leder efter... Jeg kigger så bare de steder, hvor mine påstande bliver bekræftet. For det har jeg taget en beslutning og at tilslutte mig. Må jeg genopfriske... Vi har målt i mere end 100 år. Det er statistik set nok for mig. Og du kan da ikke afvise at det er klima der er forbryderen? Eller, at det er menneskerne. Måske er det ikke hele sandheden. Men hvad er den også? Måske vil nogen modsige mig og overbevise mig omandet. Men der skal meget til.... Du forstår mig stadig ikke Thomas... Hvis man er en "average Joe/Jane" så er ens nyhedsstrøm en blanding af nyheder indenfor alle områder. - Men hvis man prøver, på en tilfældig dag, KUN at se på vejr/klima nyheds kategorierne, så ser man det hele på én gang. Det, der rører sig lige nu.... Se bare de links der ligger nu. De fleste er up to date.. Lige nu. Hvis min side kører i 1 år, med daglige opdateringer om emnet, så vil der vise sig et billede af, hvor galt det er og vil gå, hvis ikke vi gør noget. Det var den samme årsag til at jeg valgte at lave denne side. Efter HVER DAG at have læst op til flere nyheder, fordi jeg kiggede efter dem. Hvis jeg tidligere så en vejr nyhed, så betød den enkeltstående ikke så meget. Det blev hurtigt glemt. Det var først da jeg begyndte at samle det, og skabe et overblik over det hele, at det gik op for mig hvor voldsomt det var. Måske nytter det, måske ikke. Dyrevelfærds organisationer blomstrer også alle vegne for tiden.. (Tak Linse !! :/) - Det er da heller ikke noget, man får noget ud af... Det er en sag om enten eller... Zoo Fili er stadig tilladt i DK! - Men dem, der spreder budskabet finder en forløsning, og en personlig trøst i at gøre et eller andet. Selv om de smadrer hoveder imod mure. Jeg forholder mig til min egen levetid... Det er det eneste jeg kan. Jeg strækker mig også til de sidste 2000 år på visse områder. Men at gå flere millioner tilbage, det er bare hovedløst i denne sammenhæng. Og irrelevant. Det vil være umuligt at spå om. Tidsperiode? Jeg begynder fra i dag, og der vil kun komme up to date nyheder. Og der står som regel dato i de artikler jeg henviser til. Det tror jeg ikke jeg behøver gå så meget op i... Jeg synes også at overskriften "Værste storm i mere end 100 år", er foruroligende, og nok til at jeg bliver bange... Du minder mig om min kæreste, der aldrig kan gætte på eller gisne om ting. Teorier er fuldkommen udelukket i hans verden. - Alt skal dokumenteres før det er sandt. Og tja.. Så kan man jo så længe stikke fingrene i ørerne og overdøve alt med "LA LA LA LA LA LA". Sandheden er ilde hørt. 100 % bevist kan ingenting blive. For alle vores beregninger, statestikker og undersøgelser, er menneskeskabte begreber. Ingen siger, at det er sådan. Jeg ved godt de er plausible nok.. Men ikke til 100 %. Men jeg er heller ikke videnskabsmand, der har dedikeret mit liv til disse begreber. JEG SKRIVER IKKE SELV OM REKORDERNE. Jeg samler dem på et sted. Det er DET der er formålet med siden.. At oplyse om de rekorder, historiske højder og højst usædvanlige. Det er min vinkel. Men det er IKKE mine egne påstande.... Jeg er bare tiltroer og tilhænger af meget af det.... Og jeg vil vise problemet, set med mine øjne. Jeg må sige at hvis du melder dig i gruppen, så tror jeg at jeg vil fjerne dig igen. Et hak i ytringsfriheden. Men de påstande du kommer med, er stærkt demotiverende, er jeg ked af at sige. Sørgeligt... Det er en "sutteklud" for folk, at få fortalt, at alt er okay. - Indtil det ikke er det mere... At folk ikke gør noget, er jo netop mit budskabs ønske. Og hvis der bliver råbt højt nok, så gør nogen måske noget... Måske. aturen har altid forsvaret og repareret sig selv. Det vil den blive ved med... (Ikke alternativt indiansk set) Kloden skal nok overleve det. Men vi gør bare ikke... |
Sæt hjernen i blød, og lav et informativt og effektivt billede, som har potentiale til at gå viralt. Det samme kunne gøres med en video, hvis der ligges noget arbejde i det.
Herved behøver du ikke at "snyde" dig til opmærksomhed, selvom budskabet selvfølgelig er helt fint. Men hvis man er lidt skarp, kan lidt kreativ online markedsføring virkelig skabe resultater.
De sociale medier lever jo på menneskelig aktivitet - så udnyt det :)