det endte med at blive en rigtig lang tråd, og jeg kunne desværre ikke nå alle, men læs svarene for der er masser af gode råd, som sikkert kan bruges på din hjemmeside. Jeg holder også en linkbuilding workshop på tirsdag, hvis man tager det seriøst. Det bliver rigtigt praktisk
nåede ikke alle men masser af gode råd i tråden, som du sikkert kan bruge, og så holder jeg en workshop på tirsdag, hvis man virkeligt vil arbjede med sin linkbuilding
jeg holder et linkbuilding workshop på tirsdag, som vil give dig værktøjerne til at forstå hvordan du kan ranke undersider. Billet kan købes her. Hvis du ikke har tid, så læs mine andre svar i tråden. Der er masser af gode tips
Jeg vil anbefale min linkbuilding workshop på tirsdag. Billet kan købes her. Du får alle værktøjerne til at lave en ordentlig linkprofil som ranker. Ellers er der masser af tips her i tråden
Hej Hofman - det kommer vist lidt an på hvad du foreslår og klart alle vil jo højne sin google rank - men jeg er ikke interesseret i at folk mister respekt for os som IT firma og vil derfor lige vide hvad din løsning skulle være.
Jeg har heller ikke blog eller kommentarer - netop for at fremtræde som seriøst IT firma www.server-service.dk
tager gerne mod råd alligevel
IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice