Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Send mig din hjemmeside og få et gratis råd

Side 1 ud af 12 (114 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 07:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer,

det er faldet mig for brystet, hvor mange herinde som fokuserer alt for lidt på at bygge links til deres hjemmeside, selvom det stadig er den allervigtigste faktor til at få trafik til ens hjemmeside. Bare tjek Moz' ranking factors 2013.

Det skal der gøres noget ved! Skriv din hjemmeside nedenfor idag, og jeg vil give dig nogle gode ideer til, hvordan du kan bygge links i kommentarerne.

Her er mine erfaringer med linkbuilding:

1) Du får henvisningstrafik fra relevante websites, som har langt større kvalitet end fra andre kanaler, da de anbefaler dig.

2) Du ranker højere i Google på relevante søgeord

3) Noget som mange undervurderer, men man får faktisk en masse gode kontakter i sin branche. Linkbuilding er netværk.

Og ikke mindst...

4) Du bliver tvunget til at sætte dig ind i, hvad andre faktisk er interesseret i at vide om dine produkter/branche etc.

Du kan starte med at se, hvor mange links du har via Ahrefs.dom (referring domain i venstremenuen) og sammenligne med dine konkurrenter på side 1 i Google. Jeg er ret sikker på, at dem som ligger over dig, har langt flere links - men det er ikke for sent Big Smile

PS: Hvis du vil arbejde med linkbuildingstrategier, så holder jeg en workshop i Kbh 10.12. Billetter kan købes her.

Christopher

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 07:40 | Låst

Hjælp til linkbuilding kan jo altid bruges.

Du må meget gerne kommentere på www.maling.nu

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 07:49 | Låst

Hej! Jeg smider også lige min hjemmeside ind: http://alverdens-voks.dk Mvh. Kristoffer

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:59 | Låst

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 08:25 | Låst

Hej Charlotte,

Jeg kan se i ligger godt i Google på konkurrencedygtige søgeord som billig maling og maling online, men i ligger under konkurrenter som promaling.dk og malbilligt.dk, som også har klart flere links end jer. Dem skal i selvfølgelig forbi. 

1) Tjek deres linkprofiler på ahrefs.com og se om i kan få links fra de samme

2) I har nogle udmærkede guides på http://www.maling.nu/arbejdsvejledninger.aspx, hvilket er et godt udgangspunkt for indhold, men sørg for at gøre de her guides til de bedste overhovedet. F.eks. med video. Og i skal ikke stoppe der! Derefter kontakter i sites hvor netop de spørgsmål bliver stillet om de vil linke til jer. Der er så forskellige strategier for dette, men det har i sikkert styr på. Sæt evt. Google Alerts op for at få daglige spørgsmål om maling ind i din inbox.

Held og lykke!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:28 | Låst
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 08:35 | Låst

Er der ikke en vis forsinkelse på Moz - har da oprettet en del link, som jeg ikke lige kan få øje på.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 08:35 | Låst

Hej Kristoffer,

ingen hårvoks på dit site? 

Jeg kan se at det er et helt nyt site, og du skal igang. Jeg ville fokusere på et område - f.eks. voks af ski, nu når sæsonen er gået igang.

Du har en guide til voks af ski. Få den lagt op på sitet. Man gider ikke give sin email for at få den. Derefter sørger du for at det bliver den bedste guide overhovedet indenfor dette område. kig på andre guides, list de spørgsmål som brugere har om voks til ski, evt interview med elitefolk om hvad de bruger for at få unikt indhold, lave en video hvor du smører ski etc. Når du har lavet denne guide, så promoverer du den. Kontakt websites som er indenfor ski og fortæl dem at du har lavet den ultimative voks af ski guide, og om de vil linke til den. Det kan også være at du kan få lov til at lave et gæsteindlæg på deres side, nu når du er blevet voksmesteren. Lav en Google alerts på voks af ski, skivoks etc. så du kan svare folk i fora og linke til din ultimative guide.

Christopher

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:41 | Låst

Du er meget velkommen til at se nærmere på mulighederne for mere trafik på følgende side: www.frifeldtauto.dk.

Spændt på at høre dine forslag.

Side 1 ud af 12 (114 indlæg)