Hej Aminoer, det er faldet mig for brystet, hvor mange herinde som fokuserer alt for lidt på at bygge links til deres hjemmeside, selvom det stadig er den allervigtigste faktor til at få trafik til ens hjemmeside. Bare tjek Moz' ranking factors 2013. Det skal der gøres noget ved! Skriv din hjemmeside nedenfor idag, og jeg vil give dig nogle gode ideer til, hvordan du kan bygge links i kommentarerne. Her er mine erfaringer med linkbuilding: 1) Du får henvisningstrafik fra relevante websites, som har langt større kvalitet end fra andre kanaler, da de anbefaler dig. 2) Du ranker højere i Google på relevante søgeord 3) Noget som mange undervurderer, men man får faktisk en masse gode kontakter i sin branche. Linkbuilding er netværk. Og ikke mindst... 4) Du bliver tvunget til at sætte dig ind i, hvad andre faktisk er interesseret i at vide om dine produkter/branche etc. Du kan starte med at se, hvor mange links du har via Ahrefs.dom (referring domain i venstremenuen) og sammenligne med dine konkurrenter på side 1 i Google. Jeg er ret sikker på, at dem som ligger over dig, har langt flere links - men det er ikke for sent PS: Hvis du vil arbejde med linkbuildingstrategier, så holder jeg en workshop i Kbh 10.12. Billetter kan købes her. Christopher |
Hjælp til linkbuilding kan jo altid bruges.
Du må meget gerne kommentere på www.maling.nu