Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vision eller blot en drøm.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Da Bill Gates for 15-17 år siden sagde at hans software skulle være i alle PC'ere over hele kloden grinte folk af ham og sagde at han var tosset. Måske et par enkelte personer sidenhen har fortrudt at de ikke var lidt mere objektive.

Vi står nu ved en skillevej hvor vores firma, VWD har samme vision. De arbejder intenst på en ny måde at kommunikere på, et nyt værktøj, en ny underholdningsportal, kort sagt et sted man er sammen med venner og bekendte, sammensat med MLM hvor der er omsætning af produkter.

Tør du lade være med at se objektivt på det vi kommer med i november/december.  

Min anbefaling går på at i melder jer med nu, hvor det er gratis at se, vurdere, og  følge konceptet indtil launch.

Undersøgelser viser at underholdningsbranchen boomer vildt på nettet og forecast melder at inden 4 år er dette marked fordoblet.

Det indiske potentiale af online bruger viser at der er 100 mio online og det tal vil fordoble sig inden for 2-3 år.
Det asiatiske marked er også godt på vej og inden for ganske kort tid vil de samme tal gøre sig gældende som i Indien.
USA spåes at blive et kæmpe marked, idet de er bannet fra at gamble, men ikke fra at blive underholdt. Ja, du læste rigtigt. Det amerikanske marked er åbent for os at boltre os i. PT har vi store Roadshows igang i USA, flere steder...

Så hvis du tør at sige nej, så lad være med at læse med længere nede, men tør du godt at tro på at der er en vision og vilje til at gennemføre dette projekt bør du læse mere.

Undertegnede vil meget snart begynde at turnere Danmark med dette, sammen med ledelsen fra VWD og der vil helt klart være fordele i at være med fra starten af. Blandt andet kan i se og vurdere det hele, uden at tage en krone op af lommen.

Meld jer ind på www.uvme.biz/denmark eller på www.uvme.biz/spain

Ellers kan i tilføje mig på jeres skype og jeg vil give jer en introduktion: Mit brugernavn er: skype-morten 

 Morten

 

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Da Bill Gates for 15-17 år siden sagde at hans software skulle være i alle PC'ere over hele kloden grinte folk af ham og sagde at han var tosset. Måske et par enkelte personer sidenhen har fortrudt at de ikke var lidt mere objektive.

Ja, måske. I 1990 var MS-DOS allerede dominirende og således på alle PC'ere. Windows 3.0 blev desuden udgivet med enorm success. Hvilke folk mener du der grinte dengang?

Morten:
Undersøgelser viser at underholdningsbranchen boomer vildt på nettet og forecast melder at inden 4 år er dette marked fordoblet.

Hvilke undersøgelser?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

he he... underholdingsbranchen boomer på nettet... definer underholdningsbranchen... den har vist boomet i mange år nu... hvornår var det lige World of Warcraft kom frem.... ?!

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm... firmaets spamfilter gik ind og stoppede din hjemmeside... hvad drejer det sig om ?

Fra KBH S
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis svaret er givet på forhånd (tilmeld dig), er det næppe objektivitet der efterspørges.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

uVme leverer underholdning bla. i form af games of skills. Her kan man således spille skak, pool, backgammon osv. mod hinanden. Til at starte med kommer der 20-30 spil på siden.  Også om penge.
Der er også mulighed for at deltage i turneringer.

uVme har en plan om at spille alle typer for games of skills via deres portal, via deres turneringer. Og det er det vi kan være med til at bygge op fra starten af og eftersom dette firma har leveret varen i alle de 6 år de har eksisterert, tror jeg på at de gør det med dette koncept.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... Det er jo gratis og i kan ikke få adgang til vores backoffice med mindre i er tilmeldt eller sidder sammen med en der er meldt ind og han viser jer hans side..... Eftersom det er gratis at tilmelde jer så burde der jo ikke være noget at være bange for. I kan højst bruge de 10 minutter det tager at blive registreret, logge ind på jeres side og efterflg. kigge jer lidt omkring.
Husk blot på at vi stadig er i pre-launch og vores forbruger side www.uvme.com først bliver åbnet i november/december....

Men tro mig når jeg siger at har i MSN eller Skype på jeres computer, vil en stor del af jer i inden for de næste 2 år blive medlemmer hos os alligevel. Der kommer nogle features i vores communicator der gør at i på et eller andet felt vil synes det er interessant at være en del af, men det må jeg ikke yderligere kommentere nu.. Det må vente til efter åbningen.

Så om i melder jer med nu, eller senere er principielt ligegodt for mig, jeg har mit på det tørre. Jeg ønsker blot at danmark startes op på en sober måde hvor jeg er med til at sikre at i alle får den info i har brug for og ikke kun får en halv vind.  

mvh Morten 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser lidt på min uplines blog, vil du få svar på alle dine spørgsmål om undersøgelser osv.

 www.advancenotice.co.uk/blog

 

Mvh Morten

www.uvme.biz/denmark

www.uvme.biz/spain

 

uVme dit valg før eller senere. Du ved det bare ikke endnu.. 

 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Det er såre simpelt en ny communicator, opbygget som MLM, med en helt suveræn payplan. Både for omsætning af produkter og for struktur.

Denne communicator er at sidestille med MSN og Skype og er f.eks kompatibel med bl.a.MSN, AOL, og Yahoo messenger. DVS at du kan nøjes med at logge in på vores communitcator og være i kontakt med de folk du har på MSN, osv. Der arbejdes på kompabilitet med Skype.

Produkterne bliver underholdning i form af Games of Skills, skak, backgammon, pool, basketball, sudoku, div.3 person shooter spil osv

Det der er så fedt med denne her variant er at folk gratis kan komme med som pot.kunder, ligesom de gør på skype og MSN... Når først de er kommet med i forretningen så skal de nok komme til at tro på at det virker, for de her produkter er så fede og flotte at man ikke er i tvivl om at det er godt.

Der er flere aspekter i det her som på sigt giver rigtigt gode kår for os. F.eks afkræver firmaet os ikke penge før vi har set det, alle kan gratis blive kunder, firmaet afkræver ikke penge af os før produkterne er klar og betalingsgateway er i orden begge veje.....Firmaet der ejer det her har kun et godt ry og har altid udbetalt alle lønninger og gevinster til tiden..

Jeg kan blive ved. Føj mig til din skype og jeg skal fortælle hvorfor det her er så godt.


Morten

skype: skype-morten.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Jørgensen:

Hvis svaret er givet på forhånd (tilmeld dig), er det næppe objektivitet der efterspørges.

Hmm. Objektivitet kommer vel fra at man har fakta på hånden og har undersøgt hvad man taler om inden man svarer. Og at svaret er baseret på de fakta man rent faktisk erfarer og ikke på ens holdning...............!!!!!????

Eftersom vi er i et forum hvor jeg ikke kan udbasunere hver enkelt lille detalje er det lettere for folk selv at registrere sig, GRATIS, og derved selv få syn for sagen......Kan de ikke lide hvad de ser, kan de jo bare melde sig ud igen, eller lade siden være....

 Mere er der vel ikke i det..

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)