Jag tycker vi väntar och ser vad uVme blir till och så kan vi sedan skriva om vad det blev eller inte blev till. Prolemet är bara om man inte är med och ser på det nu så kanske det blir till något man missar?? Jag har samma problem med lotto - Jag vet att chansen att vinna är liten men tänk nu om jag vann? Deras säljar teknik på Tips.dk är ju lockande... Eller hur. En god weekend till alla |
Så er beta siden af uVmes spilside online og jeg må sige at spillene er super flotte og det hele ser meget lovende ud...
TIl dem af jer der ikke ønsker at deltage i MLM delen er der en super super affiliate deal der gør det mere end interessant at deltage. Jeg er af den overbevisning at Internet Marketing kan blive rigtigt stort for dem der har mange sider at med bannere på. Jeg har nogle stykker i min organisation og det er helt sindssyg trafik de kan generere... Så helt uden at dyrke MLM delen kan det godt gå hen og blive sjovt... Flere af dem der fra starten dømte det her ned, må nu krybe til korset og erkende at produkterne er super flotte og at det begynder at ligne noget der kan blive til noget stort.
Jeg vil gerne i dialog med dem af jer derhar mange hjemmesider og/eller meget trafik og som er interesserede i at lave banner reklamer for det næste store hit på nettet.... I har frem til 21 januar til at se det her koncept forme sig og forberede jer. Smid en mail til mig på powerteam008@hotmail.com
Hvis du opgiver dit navn og et tlf. nr du kan træffes på kontakter jeg elller en af vores dygtige ledere dig.
Læs mere om konceptet her.
www.uvme.biz/denmark www.uvme.biz/spain
Og tænk lidt over om du også vil have en del af den store kage der bliver bagt her...
Mvh Morten N