Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vision eller blot en drøm.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis lortet er så dårligt man ikke kan se noget af det andet end en omgang hjernetom præsentations video, der mest af alt kan sidestilles med salgsmateriale på falske timesharelejligheder i spanien - Så tror jeg godt jeg kan undvære det.

Også er det jo skide sjovt at alle "menneskerne" bag praler af hvor mange pre-registrede brugere de har - Det betyder vel ikke en skid for selve sitet / spillene  - Altså produkterne? Nå nej det er jo rekruttering det kommer an på...

Var det ikke world games inc der var mange danskere der brændte nallerne på - med alle deres fiktive online dollars der bare steg og steg (indtil de ville hæve dem). Det må vist være forgængeren for det her bondefangeri.

Yet Another MLM Hustler Operation

Og ps. Morten så hjælper dine totalt amatøragtige salgstekniker ikke det store.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:10

Vision eller blot en drøm?

- det er blot en drøm, Morten, blot en drøm.

Drøm bare videre.

mvh Hans

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 20:30

Jeg forstår det ikke..... jeg forstår det simpelthen ikke...

Altså det faktum at der stadig er folk som går rundt og tror der findes en let måde at blive rig på....

At der så er "dem" - der skampul... personer der tror på det, hhhhmm... det må man jo så se om man kan leve med!

At bringe Bill Gates ind som "eksempel" er noget fis - manden har været knusende dygtig til det han lavede... og har derfor fået en succes derefter.. Så lad vær med at bruge ham som reference - og lad vær med at få tudefjæs på, når I tænker over at staten sender ham ekstra regninger, når de skal håndtere hans personlige opgørelse, da IT systemerne ikke er bygget til så høje tal :D

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:49

Kære jer.

Hvem har nogensinde sagt at det er en genvej til at blive rig. Ikke mig. MLM er et arbejde som alt andet. Men det viser bare at i ikke aner hvad i taler om. I har et så snørklet livssyn, at i ikke fatter at denne brance er fyldt op med kvalitets produkter og at der er rigtigt mange gode firmaer der har eksisteret i lang tid og vil eksistere i lang tid fremover.
At forsiden ikke siger mere, er fordi vi ikke er klar til at gå i luften endnu, vi er stadig i prelaunch. For jer der ikke ved hvad det er, betyder det at vi er i et stadie hvor softwaren ikke er frigivet, og at alting ikke er klar. Det jeg giver jer muligheden for er blot at se det, ganske gratis, og kan ikke lide det i ser, tja så lader i bare være med at gøre noget. 

Og til jeres info så har jeg ikke udtalt mig om hvor mange tusinder jeg har i min organisation. Det er blot et tal, og det kan jeg ikke bruge til noget som helst før vi er igang. TIl jeres info så er det her jo en forretning, som alt andet, hvor det drejer sig om at have så mange potentielle kunder i sin forretning. Så jeres relativt latterlige udtalelser synes jeg i bør stoppe et vist sted hen, og kan i ikke tåle mosten i et MLM forum, bør i finde et andet sted, hvor jeres holdninger vil blive fundet interesante.

Morten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:05

Ronnikc:

Hvis lortet er så dårligt man ikke kan se noget af det andet end en omgang hjernetom præsentations video, der mest af alt kan sidestilles med salgsmateriale på falske timesharelejligheder i spanien - Så tror jeg godt jeg kan undvære det.

Fint, så lad være med at deltage. Der er ingen der tvinger dig til det........

Også er det jo skide sjovt at alle "menneskerne" bag praler af hvor mange pre-registrede brugere de har - Det betyder vel ikke en skid for selve sitet / spillene  - Altså produkterne? Nå nej det er jo rekruttering det kommer an på...

Hmmm. Nej og jo. Som i alle andre virksomheder drejer det sig om at have kunder i sin forretning. Det behøver jeg vel ikke bruge mere tid på at forklare dig vel.......!!!!

Var det ikke world games inc der var mange danskere der brændte nallerne på - med alle deres fiktive online dollars der bare steg og steg (indtil de ville hæve dem). Det må vist være forgængeren for det her bondefangeri.

Jo. Der var mange der brændte fingrene på WGI. Ideen bag WGI var genial, men udførelsen var amatør agtig. Og som følge deraf det dårlige resultat. Det folk brændte fingrene på var aktie spillet. Folk fik guldfeber og som følge deraf var der mange der købte over evne...  

Det vi får er ikke at sidestille med WGI. Dels fordi det bliver gratis at deltage for brugere, dels fordi produktpakken er helt anderledes, og dels fordi vi har lavet en payplan denne gang, man rent faktisk kan tjene penge med. WGI's payplan var for svær for den lille mand.. Det er vores ikke..

Firmaet bag WGI, havde åbenlyst ikke kapitalen til at gennemføre det projekt før de fik penge ind fra medlemmerne. Det har VWD. De opkræver ikke en krone af os, før vi har set det hele og vurderet om vi vil med. Når de indfører betalinger vil alt virke.. Allerede her er VWD lysår foran rigtigt mange andre upcoming selskaber. VWD har eksisteret i 6 år og er et bundsolidt og synligt selskab. Det var WGI heller.ikkke.

Skal vi så ikke bare herudaf konkludere at der var et lorte selskab der hed WGI og at det selskab ikke på nogen måde kan sammenlignes med VWD. Og derudfra diskutere fakta om det vi har nu.

Yet Another MLM Hustler Operation

tsk tsk tsk.

Og ps. Morten så hjælper dine totalt amatøragtige salgstekniker ikke det store.

Måske, måske ikke. Det ved vi jo ikke noget om før vi ser hvad der kommer ud. Det kunne jo være at en af os blev overrasket om et stykke tid..

Morten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:12

Emil Larsen:

At der så er "dem" - der skampul... personer der tror på det, hhhhmm... det må man jo så se om man kan leve med!

Hmm. Du har heller ikke forstået budskabet. VI bringer et produkt som folk kan bruge eller lade være. Der er konkurrerende steder med masser af kunder hver dag. VI bruger blot en anden markedsføringsform..  Men der er ingen der bliver skampulet. Folk er over 18 år gamle og forhåbentligt i stand til at tage deres egne valg...

At bringe Bill Gates ind som "eksempel" er noget fis - manden har været knusende dygtig til det han lavede... og har derfor fået en succes derefter.. Så lad vær med at bruge ham som reference - og lad vær med at få tudefjæs på, når I tænker over at staten sender ham ekstra regninger, når de skal håndtere hans personlige opgørelse, da IT systemerne ikke er bygget til så høje tal :D

Respekt for BIll Gates.

Men lad os lige se på det fra en anden vinket. Fordi Bill Gates er så dygtig som han er, betyder det så at der ikke er andre det har visioner og mål de gerne vil opnå. Har du set det produkt vi lancerer ?  Ved du om vi kommer med noget der er nyt og banebrydende,  Nej vel.

Glem jeres tårevædede fraser i slynger om jer og vent til i ser produktet og lad os diskutere efterfølgende om del lever op til jeres forventninger.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:25

Morten:
Hvem har nogensinde sagt at det er en genvej til at blive rig

Du har ikke sagt, at dette er en genvej til at blive rig, men du har lavet et kendt retorisk greb: A er god - Vi er som A - ergo er vi gode.
Det er præcis det samme retoriske greb, Ludvig Holberg brugte i sit stykke om Erasmus Montanus, som gør sin mor til en sten ved at sige:
"En sten kan ikke flyve - Mor kan ikke flyve - ergo er Mor en sten".

Problemet i begge disse retoriske argumenter er, at der ikke er belæg nok for påstanden. Erasmus Montanus undlader at opliste punkter, hvor stenen og moderen har forskellige egenskaber. Denne oplistning ville vise, at der er tale om to væsensforskellige størrelser.
Du, Morten, oplister heller ikke de punkter, hvor jeres organisation og Microsoft adskiller sig fra hinanden. En sådan oplilstning ville efter min bedste vurdering vise stort set samme resultat som Erasmus Montanus' manglende oplistning.
Erasmus Montanus var en fupmager - Du argumenterer på samme måde som Erasmus Montanus - ergo .... ?

Det har altså ikke været din intention at signalere, at man kan blive rig af dit system.
Hvad har intentionen med at bringe Bill Gates ind i argumentationen så været?

Dit standardsvar vil sikkert være, at jeg bør sætte mig ind i tingene.
Jeg kan f.eks. se jeres intetsigende video, eller jeg kan komme på jeres Skypeliste.

Når jeg selv arbejde med salg, starter jeg med at forsøge at opbygge et tillidsforhold mellem mig selv og kunden. I de tilfælde, hvor det ikke lykkes, kommer der heller ikke noget salg. Derfor, Morten, er det allerede for sent at få mig med på din vogn. Din tåbelige argumentation har allerede gjort, at jeg har mistet tilliden til både dig og dit produkt. Jeg bliver ikke din kunde.

Morten:
Så jeres relativt latterlige udtalelser synes jeg i bør stoppe et vist sted hen, og kan i ikke tåle mosten i et MLM forum, bør i finde et andet sted, hvor jeres holdninger vil blive fundet interesante.

Jeg ved ikke, hvilken most, du taler om - sælger I også juice?
Når jeg fra tid til anden blander mig i en MLM-diskussion har det to årsager.
1. Jeg er kommunikationsnørd. En vigtig disciplin for en kommunikator er retorik. Denne disciplin trænes lettest, hvis man diskuterer med nogen, der er parat til at holde fast i deres holdninger uanset hvilken kritik, den møder. Disse retoriske sparringspartnere har jeg erfaring for, at jeg lettest finder i blandt MLM-folk og andre religiøse fanatikere. Her i MLM-forumet kan jeg slynge om mig med let gennemskuelig retorik uden at det skader mit omdømme blandt mine potentielle kunder.
2. Mit virke på amino baserer sig på min lyst til at hjælpe andre - herunder folk, som er i færd med at søge efter deres rette hylde i erhvervslivet. Min opfattelse af MLM-systemer generelt (og her er jeg måske nok generaliserende i en grad, der grænser op mod fanatisme) er, at det er en dårlig måde at drive forretning på. Det ønsker jeg at gøre folk opmærksom på, før de evt. vælger at melde sig på én af dine lister.

Morten:
MLM er et arbejde som alt andet

Det er lige præcis her, vi er uenige. I min forretning bliver indtægten skabt af, at jeg sælger ydelser til kunder. I de MLM-systemer, som jeg har undersøgt nærmere ligger den største indtægt i at skabe et netværk af folk, der skaber netværk. Indtægten fra salg af produkter er kun sekundær.
Det er en væsensforskel som betyder, at der ikke er belæg for nedenstående argument.

Hans arbejder - Morten arbejder - ergo er Mortens arbejde et arbejde lige som Hans'!

Så selvfølgelig skal jeg og de ander skeptikere ikke bare forføje os. Vi skal udnytte vores ret til at hjælpe vores med-aminoer på den måde, vi mener er bedst. Lige nu vurderer jeg altså, at det er vigtigt at din primitive argumentation ikke står uimodsagt.

Hans

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:18

Ja, Hans jeg er jo så nødt til at beklage at evne til at formulere mig ikke når op på et niveau der kan tilfredsstille dig !! Men vi er ikke alle skabt med de samme egenskaber.... Og at der er nogen der har ordets magt bedre end andre er måske så din force. Men så har jeg jo nok mine forcer andre steder.... Så hvis du vil, så gener mig bare, men en realitet ville nok være at blev vi to sat til at teste 20 hverdags ting mod hinanden, ville du nok komme til at tygge dine ord i dig igen.... Men nok om det her personlige pjat. Jeg har aldrig villet gå efter manden, jeg går efter bolden. Og i det her tilfælde er bolden uVme.

Faktum er bare at uVme har en ide og en udførsel af et produkt, vi ikke tidligere har set. Deres grundlag for at skabe en succesfuld forretning, denne sammensætning af såvel community, entertainment, og messenger gør at vi vil opleve en tilvækst af potentielle kunder som jeg tror meget få MLM selskaber har haft.

Jeg vil give dig ret i at mange bygger MLM for at få en struktur, men hvis du bemærker mine argumenter, har jeg hele tiden talt for at bruge produktet. MIn klare holdning til MLM er at hvis man har et produkt ingen gider at bruge, er det nytteløst at bygge struktur.  Men struktur er nødvendig for at få en massiv tilvækst af kunder..... Så de to ting ¨følges jo altså af .... SÅ er det ligemeget om det er ALOA eller Uvme man videreformidler....

Min anbefaling til jer er blot at holde øje med www.uvme.com og www.uvme.biz og kan i lide at spille rigtigt fede games of skills.. så kig ind..

Morten

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:40

Morten:
Så hvis du vil, så gener mig bare, men en realitet ville nok være at blev vi to sat til at teste 20 hverdags ting mod hinanden, ville du nok komme til at tygge dine ord i dig igen

Jeg har ingen intention om at genere dig. Min intention er at folk, som falder får din retorik, skal have bedre mulighed for at se, hvad den er gjort af.
Jeg forstår ikke din sætning om 20 hverdagsting.

Morten:
Og i det her tilfælde er bolden uVme.

Ja - og den argumentation, som anvendes ved afsætning af dette.

Morten:
Faktum er bare at uVme har en ide og en udførsel af et produkt, vi ikke tidligere har set.

Faktum er, at man ikke kan se produktet på de nævnte hjemmesider - kun en video om, at man kan blive rig ved at være med fra start.
Der lægges altså ikke - som du ellers påstår - vægt på produktet, men på rekrutteringen. Jeg kan derfor ikke modsige din påstand om, at produktet er genialt og nyskabende. Men hvis det handler om at spille Back Gammon, mens man chatter, så er det altså set før.

Morten:
Min anbefaling til jer er blot at holde øje med (...)

Ganske som jeg forudsagde - dit standardsvar.
Dine påstande bliver ikke mere sande af at blive gentaget - det er blot endnu et klassisk retorisk greb.

mvh Hans

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:49

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:
Jeg har ingen intention om at genere dig. Min intention er at folk, som falder får din retorik, skal have bedre mulighed for at se, hvad den er gjort af.

Jeg vil lige minde dig om at du ikke skal ødelægge fornøjelsen for os andre, så vi går glip af titler som Vision eller blot drøm og tilbud om 10% forrentninger pr. måned uden risiko. Du ved hvad jeg mener, når skriver at det netop jo netop er hele fornøjelsen at læse.

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:
Jeg forstår ikke din sætning om 20 hverdagsting.

Jeg tror der menes at du er bedre til at  retorik mens han mener at have større almen viden end dig. Det skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men hey...  hvorfor batler i ikke i et game of skill. I kan chatte mens i gamer med et nyt og revolutionerende koncept. Alt i mens i laver en formue!!!  Det er gratis at signe up i prelaunch fasen men I skal dog acceptere at få tilsendt informativt og eksklusivt materiale efterfølgende, MEN HVEM VIL IKKE DET?!! Tør du lade være? Det bliver ENORMT for de første.
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)